Automatisk nedlægning af data kald?
Fra : Kim Bøndergaard

Dato : 13-02-01 20:06

Hej
netop hjemvendt med mit nye lasat modem on en NT er jeg løbet ind i problem
nr 2 (det første er at det varer 1½ uge inden ISDN tilslutningen laves):

Under Windows 98 kan jeg ikke sætte "nedkoblingstiden ved tavshed" til
mindre end 3 minutter. Jeg havde forestillet mig en noget mere agressiv
op/nedkobling.

Nogen forslag til en løsning?

/Kim

Fra : Booggyman

Dato : 13-02-01 21:08

"Kim Bøndergaard" <kbp@image.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> netop hjemvendt med mit nye lasat modem on en NT er jeg løbet ind i
problem
> nr 2 (det første er at det varer 1½ uge inden ISDN tilslutningen laves):

fra min 1. bestilling til idag (ja fra idag er jeg på ISDN *S*) gik der
næsten 2 måneder (Tele2)
faxer lagt i forkert bunke, faxside nr.2 ikke fundet selv om de fandt den
1. side !!! osv. osv.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-02-01 21:10

> Under Windows 98 kan jeg ikke sætte "nedkoblingstiden ved tavshed" til
> mindre end 3 minutter. Jeg havde forestillet mig en noget mere agressiv
> op/nedkobling.

Det kan du ikke gøre med kanal1 og det er heller ikke fornuftigt da du jo
skal betale opkaldafgift for hvert opkald.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855