endnu en killing
Fra : Kari Eiffert

Dato : 07-07-02 11:10

Ja her en uge før Yatzy kommer, fik vi et tilbud vi absolut ikke kunne
afslå!!
Der hvor vi får Yatzy fra, har de en killing der skulle sælges til avl, men
hun har lige fået konstateret navlebrok.
Hende har vi så fået tilbudt
Så hun kommer også på lørdag, for hvem kan sige nej til sådan et tilbud
Det er jo trods alt bedre for katte at være to. De er godt nok ikke
søskende, men de er vokset op sammen, så vi glæææder os.
Hun hedder forresten Zulaima. Jeg skal nok lægge et billede ud på min
profil, for hun er bare så sød.

Kari

Fra : Denise

Dato : 07-07-02 11:19

Hej Kari
Tillykke med "snart" killingerne, rigtig god ide med 2 stk. Du vil få
dobbelt glæde, for at se sådanne killinger tumle, giver rigtig mange grinere

Skriv lige når du får lagt billedet ud.
Hilsen Denise

Fra : Martin Hughes

Dato : 07-07-02 17:00

Så er der lagt et billede af hende ud på min profil, så I kan se vidunderet

Fra : Denise

Dato : 07-07-02 17:29

Hej
Hvor ser hun dejlig og nuttet ud Får I så begge 2 på samme tid ?
Hilsen Denise

Fra : Kari Eiffert

Dato : 07-07-02 17:54

Ja vi får dem begge på samme tid. De er godt nok ikke fra samme kuld, men de
er næsten lige gamle. Yatzy er fra d. 17/4 og Zulaima er fra d.23/4.
Det er også det letteste for de er jo helt fra amager og vi bor på Als.
I øvrigt leger de rigtigt meget sammen, så det er jo godt for dem begge at
de kan blive samme

Fra : Denise

Dato : 07-07-02 18:03

Hej
Det er dejligt de kan blive sammen, det skal nok blive alletiders. Vi må jo
høre mere når I får dem.

Fra : Kari Eiffert

Dato : 07-07-02 19:12

Ja I slipper nok ikke for at høre mere til dem, og I slipper nok heller ikke
for at blive bombarderet med billeder, for vi anskaffer os nok snart et
digitalkamera

Fra : Kari Eiffert

Dato : 07-07-02 17:04

Det er det der med teknikken igen, nu må jeg da snart lære at skifte over
til min egen e-mail inden jeg skriver alt muligt til jer

Fra : Kari Eiffert

Dato : 07-07-02 17:08

Og så er der også lagt et up-to-date billede af Yatzy ind på profilen

Fra : Kate

Dato : 07-07-02 22:55

Øj et skønt billede af Zulaima.
Det skal nok blive godt med to katte, specielt når de er så gode
venner.
Glæder mig til at høre mere.

Kate