Nye "portræt"-fotos af Fam. Tortie
Fra : marianne hellemose

Dato : 07-07-02 10:46

Jeg har fået taget de fotos der skal bruges til deres
"stamtavle" de kan alle ses på webshots.

http://cards.webshots.com/cp-29095612-oGyt-album/42827698mktjvr

Og lad jer ikke snyde af deres udseende, de er alle
frække som bare f***** med undtagelse af Tortie,
hun er altså en engel.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 07-07-02 11:04

Hejsa Marianne

Hvor er de altså kære !!! Meeen jeg synes nu nok at man kan se på
blikket at de er nogle små frække nogle .. hi hi ..

Knus fra Pia

--
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-07-02 11:19

marianne hellemose <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote:
> [...]
>
> http://cards.webshots.com/cp-29095612-oGyt-album/42827698mktjvr
>
> Og lad jer ikke snyde af deres udseende, de er alle

ååårrrrhhhhh jeg fatter altså SLET ikke at mille ikke er afsat endnu........
hvor er de dog bare bedårende alle sammen ( som om jeg ikke vidste det i
forvejen

--
knus sabina
Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Kate

Dato : 07-07-02 22:51

Åhh, de er altså nuttede
Men du ved jo godt, Marianne, at de skal være frække

Kate

Fra : Eva

Dato : 07-07-02 23:09

Hej Marianne
Sikke nogle dejlige killinger.
Af uforklarlige årsager har jeg en svaghed for sorte katte, så jeg faldt med
det samme for Fru V, men har desværre ikke plads til flere. Æv æv æv.
Der skal jo gerne være plads til mig i lejligheden også og ikke "kun" til
kattene.
Men de er bare rigtig dejlige.
Hilsen Eva
marianne hellemose <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ag92lj$b4c$1@sunsite.dk...

Fra : marianne hellemose

Dato : 08-07-02 07:32

Hej Eva og Kate
Det er så heldigt at begge de sorte er afsat, så du
behøver ikke at "ærgre" dig Eva.

Jeg ved det godt Kate, men SÅ frække........*GGG*