RCHP på gaden i morgen
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 07-07-02 08:27

Bare til oplysning!!! Damn, jeg skal stå foran Stereo Studio kl. 10 i
morgen.

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 07-07-02 08:29

> Bare til oplysning!!! Damn, jeg skal stå foran Stereo Studio kl. 10 i
> morgen.

Hehe - der skulle jo stå RHCP i subject!!!!!!

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 07-07-02 11:21

Mads Jakobsen skrev:

> Hehe - der skulle jo stå RHCP i subject!

Næh, der skulle nok have stået det fulde navn. Jeg aner ikke, hvad du
snakker om.

> !!!!!

Dem kan du bruge ved en senere lejlighed.

--
Mvh. Peter
"Jeg blev lovet en komplet Mandril-kurv! Nu kan jeg se, at der mangler

Fra : Rasmus Zeuch

Dato : 07-07-02 11:33

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse

> Næh, der skulle nok have stået det fulde navn. Jeg aner ikke, hvad du
> snakker om.

Red Hot Chilli Peppers

> "Jeg blev lovet en komplet Mandril-kurv! Nu kan jeg se, at der mangler
> en ... pap-hjort."

Ja det er godt Bent Tonse

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 07-07-02 11:46

Peter Bjerre Rosa wrote:
"Jeg blev lovet en komplet Mandril-kurv! Nu kan jeg se, at der mangler
en ... pap-hjort."

Jeg er sikker på, at Roben og Knud har en Uranhjort du kan få billigt, hvis
det kan bruges.

/Nikolaj

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-07-02 14:40

Mads Jakobsen <madsjakob@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d27ed41$0$686$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Bare til oplysning!!! Damn, jeg skal stå foran Stereo Studio kl. 10 i
> morgen.
___________
Det skal jeg også, for at opkøbe alle cd-erne og bruge dem som freesbee.

Hilsen musikeksperten

Fra : Robert Eriksen

Dato : 08-07-02 13:46

"Åge Halldorsson" wrote:

> [...]
> ___________
> Det skal jeg også, for at opkøbe alle cd-erne og bruge dem som freesbee.

Ja med alle de penge du sparer ved udelukkende at købe dansktop må du jo
have råd til det ;)

/Robert

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 07-07-02 17:05

> [...]
> ___________
> Det skal jeg også, for at opkøbe alle cd-erne og bruge dem som freesbee.

Nåhhhhhh.... frisbee! Ja, nu forstår jeg. Humor har du nu altid haft.

> Hilsen musikeksperten

Jamen, du er da ubestridt den største ekspert. Må jeg ikke nok kalde dig
Kloge Åge??
Kom nu, Åge! Må jeg ikke nok?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-07-02 17:33

Mads Jakobsen <madsjakob@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d286700$0$405$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

> Jamen, du er da ubestridt den største ekspert.
SVAR: Friisbee-ekspert ja

> Må jeg ikke nok kalde dig Kloge Åge??
SVAR: Nej

> Kom nu, Åge!
SVAR: Der blev sagt NEJ

Må jeg ikke nok?
SVAR: Nu siger jeg det for sidste gang, så dú kan forstå det. NEJ NEJ og
atter NEJ.

Fra : Lars B.

Dato : 07-07-02 20:23

In article <3d28429a$0$63537$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
halldorsson@post.tele.dk says...

> [...]
> ___________
> Det skal jeg også, for at opkøbe alle cd-erne og bruge dem som freesbee.

Hvilket så, for dig, har den uheldige bivirkning at de havner øverst på
hitlisterne, og dermed bliver voldspillet overalt!!! hehehe !!!!

--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-07-02 20:41

Lars B. <lbe@mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.1792b3619ed9ca63989899@news.inet.tele.dk...
> [...]
> >

> Hvilket så, for dig, har den uheldige bivirkning at de havner øverst på
> hitlisterne, og dermed bliver voldspillet overalt!!! hehehe !!!!

SVAR: Shiit, det kommer der ud af at handle overilet, øv.