Indtastning af ringesignal på Ericsson T65~
Fra : Steffen

Dato : 07-07-02 08:25

I manualen til T65 står der ikke noget om, hvordan man indtaster et
ringesignal. Er der et sted på nettet, hvor man kan se det?
Venlig hilsen
Steffen

Fra : Fischer

Dato : 07-07-02 08:46

> I manualen til T65 står der ikke noget om, hvordan man indtaster
> et ringesignal. Er der et sted på nettet, hvor man kan se det?

Denne side er ikke just om T65, men måske kan det alligevel hjælpe dig:
http://ringetoner.finnkrogh.dk/

*Fischer

Fra : MaRk

Dato : 07-07-02 12:39

Jeg vil gerne lige stille dig ety spørgsmål:
Har T65 tastatur lås??
Jeg kan ikke se det nogen steder på nettet.

Mvh
MaRk

Fra : Steffen

Dato : 07-07-02 13:37

Hej!
Den ligger i: Opsætning / Låse / Auto tastelås.
Kan du så svare mig på, hvordan man betstemmer tempoet på en melodi, man har
tastet ind? Det kan jeg nemlig ikke se i manualen eller på denne side:
http://ringetoner.finnkrogh.dk/
Hilsen
Steffen

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 08-07-02 09:56

On Sun, 7 Jul 2002 14:37:15 +0200, "Steffen" <steff@nypost.dk> wrote:

> [...]
>tastet ind? Det kan jeg nemlig ikke se i manualen eller på denne side:

[...]

Se svaret på indlæg kr0giust3p7l6bala3pt9o3aci30591egf@4ax.com (af
07.07.2002)...

--- klip ---
Du har 4 hastigeher på dine toner "c" "c." "C" "C." og hvis du syntes
at din
mellodi er for hurtig må du skrive den om. Pisse træls men sådan er
det
åbenbart.
--- klip slut ----

/Henrik