Efterlysning, person med Zyxel 310 og TDC
Fra : *** Johnny [2000] **~

Dato : 07-07-02 08:10

Hej

Jeg sidder her med en Zyxel 310 router, som jeg ikke kan få til at køre med
TDC.

Er der ikke en venlig person som kan maile mig en udskrift af sin opsætning?

Undskylder mange gange hvis det er den forkerte gruppe.

Mvh Johnny

Fra : Martin Mann

Dato : 07-07-02 20:25

*** Johnny [2000] *** wrote:
> [...]
>
> Er der ikke en venlig person som kan maile mig en udskrift af sin opsætning?
>
> Undskylder mange gange hvis det er den forkerte gruppe.

Hej Johnny,

Jeg har haft en Netgear RT311, hvilket faktisk er en Zyxel 310 undercover.

Har du prøvet at resette routeren til 'factory defaults' vha web
interfacet? Hvis det ikke virker derefter er den muligvis i stykker.

Mvh
Martin