Hvilken bio viser de fedeste film til dere~
Fra : Kasper

Dato : 07-07-02 03:21

I denne week-end har jeg været til to premiere surprises, og det er min
plan med denne post at finde ud af hvor jeg skal prøve lykken fremover..

I Kino-Palæet viste de High Crimes, der får premiere om et par uger og i
Imperial viste de The Sum Of All Fears, der først har premiere d. 11 okt!

Nogen der har været til premiere surprise i Cinemaxx eller andre biografer
for nylig?

Mvh
Kasper

Fra : Anders Houmark

Dato : 07-07-02 07:52

"Kasper" <repzak@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der har været til premiere surprise i Cinemaxx eller andre biografer

Ja jeg var d. 8 / 6 inde og se Gamle Mænd i Nye Biler til noget
forpremiere...

--
Mvh Anders Houmark
Hvis en mand kan lave en revolution i

Fra : Anders Houmark

Dato : 07-07-02 07:54

"Anders Houmark" <alfaman@mobFJERNDETTEilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Kasper" <repzak@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja jeg var d. 8 / 6 inde og se Gamle Mænd i Nye Biler til noget
> forpremiere...
Det foregik i Scala-Svendborg(.dk)

Glemte lige noget :).. Den der Sum Of All Fears, det var godt nok længe til
den får premiere!

Fra : Jan Richardy

Dato : 07-07-02 11:31

"Kasper" <repzak@mail.dk> wrote in message
> Nogen der har været til premiere surprise i Cinemaxx eller andre biografer
> for nylig?

Jeg var i RET dårligt selskab med Jerry Bruckenheimer til premiere surprise
i Biocity Århus den 28/6. Bad Company var noget nær det sidste jeg havde
håbet på at se, set i lyset af de film som ligger forude (Minority Report,
MIB2, Austin3, Windtalkers osv. osv.).

Bad Company var dog ikke SÅ ringe osm jeg har forventet, men absolut ikke 60
kroner værd ...

Jeg møder dog op næste gang der er premiere surprise .... hehehe

---

JanR

Fra : zcully

Dato : 07-07-02 14:35

ja jeg var også voldsomt skuffet..........
øv øv

Men den var da sjov nok.

/Zcully

Fra : Tenzel Kim

Dato : 08-07-02 01:47

Jan Richardy wrote:

> [...]
> håbet på at se, set i lyset af de film som ligger forude (Minority Report,

Hmm, nu er Windtalkers ikke ligefrem noget at håbe på. Det er vist ikke
engang sikkert at den får dansk premiere og efter at have set den må jeg
nok indrømme at efter min mening kan det vist også være ligemeget. Ved
ikke rigtigt hvad der er gået af Woo i denne film. Det burde han sku
kunne gøre bedre.

Tenz.

Fra : Jan Richardy

Dato : 08-07-02 10:23

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> nok indrømme at efter min mening kan det vist også være ligemeget. Ved
> ikke rigtigt hvad der er gået af Woo i denne film. Det burde han sku

hehe. Ud fra traileren synes jeg nu det ligner cool-ass-fast-paced-action

---

JanR

Fra : / / dentro / /

Dato : 07-07-02 13:26

> [...]

okt!

> Nogen der har været til premiere surprise i Cinemaxx eller andre

Hvordan kommer man til premierer? Kan alle bare komme det? Jeg troede
egentlig man skulle "inviteres". Men det er måske kun med de store
film?

/ / dentro / /

Fra : Jens Thomsen

Dato : 07-07-02 14:46

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan kommer man til premierer? Kan alle bare komme det? Jeg troede
> egentlig man skulle "inviteres". Men det er måske kun med de store
> film?

Premiere surprises er noget flere biografer efterhånden arrangerer for at
skabe forhåndsomtale for en film. I Kbh. var det Scala, som startede med det
på en fast månedlig dag. Imperial har overtaget (har Cinemaxx det samme?),
og det er bare et spørgsmål om at bestille billetter og møde op.

Egentlige premierer er normalt åbne for alle og enhver. Det er igen bare et
spørgsmål om at bestille billetter.

Gala-premierer er dem, du tænker på, hvor forretningsforbindelser og "kendte
mennesker" inviteres til - ofte med lidt hygge og en drink eller to før
eller efter filmen. Det er som regel kun de danske eller de meget store
udenlandske film, der afholdes sådan noget for - igen for at skabe omtale.
Ved de store udenlandske film, vil der ofte også være et antal billetter til
salg til mere almindeligt dødelige danskere for at fylde salen op.

MVH
Jens