Mærkelig lugt....
Fra : David Sørensen

Dato : 07-07-02 01:57

Hej NG.

Når jeg sidder i min sofa om aftenen, føles det som om at min mave pustes
op, og det kan gøre ondt. Hvis jeg så presser (hårdt) kommer der en underlig
lyd fra min røv.... Efter et par sekunder stinker hele stuen!

Har nogen et bud på, hvad navnet på dette fænomen er, eller får jeg opkaldt
en sygdom efter mig (hvis jeg er heldig)?

På forhånd tak.

Fra : Mic

Dato : 07-07-02 02:29

> Har nogen et bud på, hvad navnet på dette fænomen er, eller får jeg
opkaldt
> en sygdom efter mig (hvis jeg er heldig)?

Næppe. "Idioti" er mig bekendt allerede snuppet....

Mic

Fra : Chokmah

Dato : 07-07-02 03:51

On Sun, 7 Jul 2002 02:57:21 +0200, "David Sørensen"
<dave_sorensen@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>op, og det kan gøre ondt. Hvis jeg så presser (hårdt) kommer der en underlig
>lyd fra min røv.... Efter et par sekunder stinker hele stuen!

ja ja det er godt med dig nu har du postet den samme besked i xantal
indtilvider 2 jeg kan se....det er ikke topick i dk.snak.seksualitet
hmm også *x*postninger - det er det well egentligt ikke ?
Gu w hvad det heder når man poster den samme gang nonsens i mere ind
en gruppe ?

>Har nogen et bud på, hvad navnet på dette fænomen er, eller får jeg opkaldt
>en sygdom efter mig (hvis jeg er heldig)?

måske :X-Complaints-To: abuse@post.tele.dk
unægtelgt svært at udtale men du kan jo prøve

>På forhånd tak.

det var så lidt

xpost fut :dk.admin.netmisbrug

regards
Bo M Mogensen

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : David Sørensen

Dato : 07-07-02 22:38

Sorry sorry.

Fik posted i den forkerte gruppe.

Ante ikke at folk var så fjendtlige herinde.

(Just kick me. Everybody else does.....)

Fra : mc

Dato : 07-07-02 22:38

"David Sørensen" <dave_sorensen@post.tele.dk> wrote in message
> Sorry sorry.
>
> Fik posted i den forkerte gruppe.
>
> Ante ikke at folk var så fjendtlige herinde.

Jamen det er de altså. :)

mvh mc

Fra : David Sørensen

Dato : 07-07-02 22:43

> Jamen det er de altså. :)
>
> mvh mc

Ja, det skal jeg love for!

Fra : mc

Dato : 07-07-02 22:50

> Ja, det skal jeg love for!

Er du sikker på at det ikke er er en lille smule dejligt, det der med røven?
I så fald er det måske seksuelt og on-topic.

mvh mc

Fra : David Sørensen

Dato : 07-07-02 22:52

> Er du sikker på at det ikke er er en lille smule dejligt, det der med
røven?
> I så fald er det måske seksuelt og on-topic.
>
> mvh mc

Jeg vælger at slutte her, inden jeg bliver black-listed.

Tak for opmærksomheden!

Fra : Bo Warming

Dato : 07-07-02 23:14

"David Sørensen" <dave_sorensen@post.tele.dk> wrote in message

> Ja, det skal jeg love for!

Der må være nogen her, der finder "uniformerede", fundats§rytteriske,
pedantiske,ordkløvende, stasi-agtige netbetjente "extremt sexede". ?

"Every woman adores a Fascist, The boot in the face, the brute Brute heart
of a brute like you Sylvia Plath1932-63

Taste is the enemy of creativeness. Pablo Picasso

Taste has no system and no proofs. Susan Sontag

Den positive smagsoplevelse som fascistoid mobning kan give nogle, er i sig
selv et relevant emne for en ng om sex&samliv. SM-aspekter er nærliggende.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-07-02 23:09

"mc" <fe@ded.uk> wrote in message

> Jamen det er de altså. :)

Nej det passer ikke om os alle. Nogle af os er tolerante og åbne for ny
indfaldsvinkler til forståelse af sex&samliv mysterierne.

Måske Helles kritik af mine skriverier som "mærkelige" gik på at jeg
refererede Politikens sommersider om URINSEX, men faktisk er
feromoner(lugthormoner) altafgørende vedr sexliv hos andre end fremmedgjorde
storbymennesker der er hjernevasket til at kun syntetisk deodorant må ramme
næsens olfaktoriske epithel.
"Mærkelig lugt" er klart ontopic efter min smag - men som Nietzsche skriver
"Alt er et spørgsmål om smag og afsmag".

Taste is the enemy of creativeness. Pablo Picasso

"There is no accounting for tastes", as the woman said when somebody told
her her son was wanted by the police. Frank P. Adams

Fra : Mic

Dato : 08-07-02 09:01

> Sorry sorry.

For?

> Fik posted i den forkerte gruppe.

Og hvor SKULLE den have være sendt til da?

> Ante ikke at folk var så fjendtlige herinde.

Er vi heller ike. Bare lidt trætte af folk der poster off-topic crap i tide,
og -især- i utide....

> (Just kick me. Everybody else does.....)

Sure. Where do you want it?

Mic

Fra : zazdk

Dato : 07-07-02 19:48

"David Sørensen" <dave_sorensen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.

Hej DS

> Når jeg sidder i min sofa om aftenen, føles det som om at min mave pustes
> op, og det kan gøre ondt.

Nybegyndere ud i sexualiteten oplever mange små nederlag. Bl.a. som du her
er inde på, oppustning af lolitadukke. Se, det er meningen at du skal stikke
slangen fra din campingluftpumpe ind i den lille ventil på dukken. Ikke som
du så her har eksperimenteret med her, at pumpe dig selv i røvhullet. Det er
også derfor at din lolitadukke eller måske bolleged ikke bliver større. Du
pumper simpelthen det forkerte sted.

> Hvis jeg så presser (hårdt) kommer der en underlig
> lyd fra min røv....

Jamen selvfølgelig. Når det nu er lykkedes dig at proppe hele pumpen op i
røven og ikke kun slangen, så forstår jeg godt at du har ondt i mavsen,
lille ven. Når du presser pumpen ud igen gir det smerter. I øvrigt er du
ikke igang med at føde, du er ikke pludseligt blevet en kvinde, selvom det
sagtens kan være at du selv forestiller dig at du kan al ting. Pudsigt nok
kan pumpen godt ligne en lillle unge af dig, den er jo også helt tom og har
kun luft i hovedet, så derfor kan du naturligvis tage fejl og tro at det er
en kopi af dig selv du har lavet. Lyden du hører er luften der suser ind og
ud af pumpen mens du prøver at presse den ud af røven igen. Det er også
derfor du har den der sugende fornemmelse mellem benene. Du er ikke sulten
eller er bugtaler!

> Efter et par sekunder stinker hele stuen!

Nok fordi du ikke er i stuen som du tror, men har lejet dig ind i en
lokumsspand for hele sommeren. Det lort du bor i lugter ikke særligt godt.
Har du taget fejl af numrene på lokummet og den lille hytte du har lejet
eller er du stolt over den fremragende handel du har lavet: at kunne bo på
campingplads for kun en 10,- om ugen.

> Har nogen et bud på, hvad navnet på dette fænomen er, eller får jeg
opkaldt
> en sygdom efter mig (hvis jeg er heldig)?

Du lider af Morbus Duminakken og er ganske almindeligt blandt fjolser.

> På forhånd tak.

Det var da så lidt, måske er du heldig og kan komme i TV! Tænk at du kan
blive stjernen i næste omgang Røvinson eller måske endda Bæ Brother??? Alle
muligheder står åbne for typer af din slags!