til Henning
Fra : H.O.T

Dato : 06-07-02 22:27

Henning, når du skriver, at vi helst skal holde os til emnet her i DSS, så
prøv lige at læse BW seneste 7 indlæg, og så muligvis give mig en forklaring
på, at de her emner har noget med gruppen at gøre?????

For virker det mere som, at man kan komme ud, men hvilket som helst indlæg i
DSS, bare man husker at kalde den f.eks. Fetish eller lige smider et par ord
om sexdrift ind i indlægget......

På mig virker det som om, at alle stille acceptere, at BW kommer med sine
indlæg, uden at gøre noget ved det.....Tænk engang tilbage på dengang i
Tyskland, hvor europa valgte at "overse", at der var kommet et nyt parti, og
folket i Tyskland, blev det tavse flertal.....

Er det det i vil herinde??????? Overse problemet, og håbe det ikke går ud
over jer..........
Er I udepå, at ødelægge en dejlig ng, ved at lade tingene ske, uden at gøre
noget ved det......

Henrik

ps. Da indlægget skal indhold noget relevant for DSS så må jeg jo hellere
det........

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-07-02 22:44

H.O.T <h.rasmussen@telia.com> wrote:
> [...]
> DSS, så prøv lige at læse BW seneste 7 indlæg, og så muligvis give
> mig en forklaring på, at de her emner har noget med gruppen at

henning kan kun vejlede for hvad gruppen bør indeholde... han kan ikke
hverken slette uønskede indlæg eller afrydde uønskede debattører......
henning er ikke BW og derfor kan du ikke forvente at han kan forhindre BW's
indlæg....

> For virker det mere som, at man kan komme ud, men hvilket som helst
> indlæg i DSS, bare man husker at kalde den f.eks. Fetish eller lige
> smider et par ord om sexdrift ind i indlægget......

desværre får BW's indlæg gruppen til at virke sådan..... hvilket også er
grunden til at mange af gruppens deltagere enten ignorerer BW eller har ham
i deres killfilter..... det fjerner den støj han laver.....
den allerbedste kur er helt at undlade at svare ham......

> [...]
> dengang i Tyskland, hvor europa valgte at "overse", at der var kommet
> et nyt parti, og folket i Tyskland, blev det tavse flertal.....

usenet er et frit forum... hvad præsist er det du forventer vi kan gøre??

> Er det det i vil herinde??????? Overse problemet, og håbe det ikke
> går ud over jer..........
> Er I udepå, at ødelægge en dejlig ng, ved at lade tingene ske, uden
> at gøre noget ved det......

igen.. hvad præsist er det du forventer vi kan gøre??
hvis du har læst med et stykke tid vil du vide at der er afsendt adskillige
klager på BW.. men eftersom ingen af os er i lommen på udbyderen kan vi ikke
rigtig gøre andet..... hvis vi begynder at vejlede ham ( som der er blevet
gjort adskillige gange) vil det igen give unødvendigt støj i gruppen.....
netop derfor er den bedste politik at undgå at besvare hans indlæg......

> ps. Da indlægget skal indhold noget relevant for DSS så må jeg jo
> hellere det........

jamen nu futter jeg den så over i dk.snak.snik da denne tråd ikke har noget
med seksualitet eller samliv at gøre.....

--
knus sabina
Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : H.O.T

Dato : 06-07-02 22:58

> jamen nu futter jeg den så over i dk.snak.snik da denne tråd ikke har
noget
> med seksualitet eller samliv at gøre.....
>
> Det har den nu..........I ligger under for jeres lyst til aktivt, at
villle gøre noget, men hellere vil være den passive..... Lyder for mig, som
s/m lege......
Henrik

ps. du kan futte nok så meget over i dk.snak.snik ....Jeg kan desværre ikke
følge med der over, da min udbyder ikke understøtter denne gruppe.....

Fra : Chokmah

Dato : 06-07-02 23:53

On Sat, 06 Jul 2002 21:57:52 GMT, "H.O.T" <h.rasmussen@telia.com>
wrote:

> [...]
>følge med der over, da min udbyder ikke understøtter denne gruppe.....

Nahh jeg tror nu mere eller jeg ved ....det er piloten der sider med
udbyderen der ikke lige har fanget usnet helt endnu men du har

altså telia - om det er get2net eller uni2 så har de helt sikket
snak.snik - men efter som det er en dans udbyder er der intet til
hindre for at du kan poste igenem sunsite.auc.news....

men jeg kan af en eller anden grund ikke se hvad for en news reader du
bruger - men det er sgu næppe noget linux - for hvis man kan finde ud
af linux så kan man finde ud af ALT ... det er det SVÆRESTE I VERDEN !

så buttom line det kan du godt .... og du kan tiloverflod ignorer fut
- og med mindre man bruger en eller anden luft service som kan.du tror
jeg den heder så skulle der ikke været noget til hindre for det - men
det er der nu ikke noget der indikere at du gør så ?

men for lige at vendet tilbage til dit indlæg .....

ja BW poster vist en mase ot jeg har ikke læst det igenem et stykke
tid borste far de ting jeg selv kævler med ham om i snak.snik....

men uanset hvad så - er det umådeligt svært at få BW til at holde op
med det han gør - man kan bede ham pænt om det - man kan klage og man
regere men det sker sgu ikke noget ved ....eller klager nok og evt
hvis f.eks sunsiet - bad wol om at lukke for hans konto ellers så
lukkede suniste for wol - så røg BW nok ud.....

men det sker ikke....på den måde er usnet selv regulerene ...på et
tidspunkt bliver folk trætte af det også holder de bare op med at
svare manden også lider han en stille kill filter død - og taber
angiveligt interessen for gruppen og springer på en ny.

men din samneligning med Hitler Øhh den er nok lige skudt en 14-15 m
over mål - hvi sfolk i sin tid bare havde ignoreret hitler så var han
well begyndt at kunstmale igen ?

men nu har vi sådan set en stiltiende aftale om at der ikke skal
diskuteres mere BW som skribent i dss - hvorfor jeg selvfølig også
formoder at du - angiveligt bare en en meer eller mindre kendt
skribent der .... spiller idiot ... ved en lyn oprettet konto og et 56
K modem og frem for alt så er dit indlæg OT og fundas stridigt - så
hold op med det !

MvH
Bo M Mogensen
fut :dk.snak.snik

bare for en go ordens skyld hvis du ignorere den så for du en klage
til din udbyder ! angiveligt mere ind en ! HR eller FRU H.O.T

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)