Skriv en klage
Fra : marianne hellemose

Dato : 06-07-02 21:03

Denne gang var der en katte-relateret mail i "skriv for dyr"
jeg har sat forhistorie + mail eks. og adr. på så vi kan
"oversvømme" Dansk Folkeferie med mails

>Animails første brev kommer fra en af nyhedsbrevets modtagere og handler
om,
hvorledes et danskejet feriested på Malta reklamerer falsk for at tage sig
af
de 25 katte, der forefindes på stedet. Ignorering af sygdomme og kvæstelser
er
blot nogle af de ting, som kattene udsættes for i stedet for at modtage
egentlig hjælp.<

--( START ) E-mail: charter@danskfolkeferie.dk
Til Dansk Folkeferie

Jeg retter henvendelse til Dansk Folkeferie, idet jeg ønsker at udtrykke min
utilfredshed med Deres behandling af kattene på Mellieha Holiday Centre på
Malta.

Jeg finder det yderst utilfredsstillende, at man som gæst på centret bliver
vildledt med reklamer om, at en dyrlæge foretager ugentlige samt akutte
konsultationer af kattene, når dette ikke er tilfældet.

Jeg er i øvrigt bekendt med, at det ikke er første gang, der bliver rettet
alvorlig henvendelse til Dansk Folkeferie omkring forholdene på centret. Jeg
finder det ualmindelig kritisabelt, at Dansk Folkeferie ikke tager disse
henvendelser alvorligt.

Jeg ønsker således på ingen måde at besøge centret, så længe kattenes
forhold
er så ringe, og jeg insisterer samtidig på, at forholdene straks udbedres.
( SLUT )
( START ) E-mail: kfhelm@folketinget.dk
Til Helge Adam Møller (K), Retsordfører

Marianne