Browser
stl_s 3840
arlet 2470
netscape 6: scroll-funktioner??
Fra : Lone Koefoed Hansen

Dato : 21-12-00 14:50

jeg har netop installeret netscape6 og har et problem med
scroll-funktionen, som nogen måske kan hjælpe med.

Først og fremmest kan jeg ikke længere bladre nedad på en side ved blot
at trykke på mellemrumstasten; det virkede i netscape4.7 samt i explorer
5.5. Derfor virker den funktion heller ikke i nyhedsgruppe- og
maillæsningen - før kunne jeg blot trykke på bemeldte tast og så
bevægede jeg mig igennem beskeden og ved ende af den videre til den
næste ulæste besked. Det er ret irriterende, at det ikke virker. Kan man
det, og i så fald, hvordan sætter jeg den op til det?
Den almindelige scrollfunktion på musen virker heller ikke, hvilket er
ligeså irriterende.

Jeg må have overset noget, men hvad?

venlig hilsen;
Lone

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 22-12-00 06:55

Lone Koefoed Hansen wrote:

> jeg har netop installeret netscape6 og har et problem med
> scroll-funktionen, som nogen måske kan hjælpe med.

Jeg kan ikke hjælpe dig. Blot meddele at jeg havde de samme problemer.
Det gjorde mail/news-delen af NS6 uinteressant. Derfor er jeg vendt
tilbage til Netscape Communicator 4.76.

Jeg er dybt skuffet over at Netscape udgiver et så halvfærdigt produkt
som en "endelig" version. Betegnelser som "pre-release", "public beta"
havde passet bedre.

Glædelig jul
   Regnar *<|
--
Regnar Bang Lyngsø (regnar@writeme.com, regnar@beer.com)
<URL:http://www.daimi.au.dk/%7Erblyngso/>

Fra : emil bahri

Dato : 26-12-00 13:51

Jeg har installeret netscape 6.0, og har ingen problemer med scroll down.
Det virker både på news og andre steder. Jeg ved ikke hvad der er galt,
men måske enang konfiguration af din mus kunne hjælpe.
Hmm, Jeg har andre problemer med netscape 6.0, som at virke lidt
tungt og langsomt, ikke at have genvej til links osv. eller mulighed for
at søge i news/subscrib,
En klodset måde at behandle shockwave filer/ Flash.
Ja, jeg må indrømme, at jeg også er lidt skuffet over den nye version.
Hilsen/Emil

http://hjem.get2net.dk/Flash-Shock

Fra : emil bahri

Dato : 29-12-00 14:26

Lone Koefoed Hansen wrote:

> [...]
> man det, og i så fald, hvordan sætter jeg den op til det?
> Den almindelige scrollfunktion på musen virker heller ikke, hvilket er

Hi, Prøve at kigge i preferencs --> advanced--> mouse wheel !
Der kan du ud over den default funktion for din mus instille en tast
kombination med alt/control/shift, så du får en funktion mere fx. tekst
størrelse osv.

Hislen
Emil

http://hje,get2net.dk/Flash-Shock