T9-ordbogen i N-6210? Kan kun huske max. 5~
Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 06-07-02 18:47

T9-ordbogen er da ganske okay, men hvorfor er det lige
man kan gemme de ord den ikke kan genkende, når den ikke
har plads til at lagre mere end ca. MAX. 50 ord?
Det er da lidt for tåbeligt, når telefonen kun pt. bruger
11% af sin hukommelse?

Kan en software-opgradering løse problemet, eller skal jeg
ha' mig en ny fon med større hukommelse, til de ord man
selv lagre i dens indbyggede T9 ordbog?

Hvilken fon skal jeg ha' fat på, for N-6210 som den er nu -
er helt utilfredsstillende?

--
Mvh:
Rasmus.

Fra : Rasmus A. N.

Dato : 07-07-02 12:53

Slet ingen der ligger inde med nogle informationer?

--
Venligst:
Rasmus.

Fra : B. Dam

Dato : 07-07-02 16:22

> Kan en software-opgradering løse problemet, eller skal jeg

Nej, det kan ikke hjælpe på det. Desværre.

> ha' mig en ny fon med større hukommelse, til de ord man

Det er nok sidste udvej :(

Fra : Rasmus A. N.

Dato : 07-07-02 16:44

"B. Dam" <mob51641@orangenet.dk> skrev:

> Det er nok sidste udvej :(

Ligger du inde med viden om de nye telefoners
hukommelse til T9-ordbogen?

Skal jeg ha' en N6310 eller noget helt andet... Sony/Erisson?

--
Venligst:
Rasmus.