Løbetid
Fra : Kim Noer

Dato : 06-07-02 17:56

Davsen der..

Min Mellem Schnauzer er nu kommet i løbetid, og ligesom alle de andre
gange, piver og brokker den sig konstant. Hvad kan grunden være til det?

--
"I'm suffering from amnesia and deju vu at the same time.
I think I've forgotten this before." - Steven Wright

Fra : Helle

Dato : 07-07-02 17:00

"Kim Noer" <kn@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "I'm suffering from amnesia and deju vu at the same time.
> I think I've forgotten this before." - Steven Wright

Hej
Tja, hvis det er bare noget i stil med det vi kvinder gennemgår en gang om
måneden, er hunden i sin gode ret... !
Min schæfer som også er i løbetid lige nu virker meget træt, uoplagt og
pyldret. Hun vil helst sove hele tiden og bare være i fred. Hun er helt
hysterisk med andre hunde - de må slet ikke komme i nærheden, hvilket
hannerne jo har enormt svært ved at forstå. Ifølge min dyrlæge er det ikke
unormalt at de er lidt ved siden af sig selv i den periode - det har at gøre
med de ting der sker i kroppen og hormoner der drøner rundt. Spørg din
kone/kæreste ... Det er ubehageligt, men ikke unormalt.

Jeg forudsætter selvfølgelig at du lige har vendt dette med hundens dyrlæge,
og at der ikke er noget fysisk i vejen med hende (hunden altså).

Helle