Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Canon S40 købt..!!
Fra : Kristian Marquard Kn~

Dato : 06-07-02 17:39

Hejsa...

Tak til alle som gav sig tid til at hjælpe mig, med at finde et S40.

Det lykkedes i City2 hos Elektronic World som dog havde pillet alle
eksemplarer ned fra hylderne...

"De var på tilbud i næste uge..." var beskeden.... Jeg spurgte til prisen,
som var 6299 og prisen idag var 6999.

Jeg spurgte om det var helt umuligt at få lov til at købe et til 6999....og
så kiggede hun på mig, som om jeg var landet fra månen..

Da hun kom tilbage sagde hun, at jeg bare skulle komme med bon´en på mandag,
så vil hun refundere de 700 !! Sådan... Det var sgu da go´ service ...

Jeg oplader ligenu og glæder mig til at komme igang... Nu mangler jeg bare
alt mit tilbehør som en kammerat i USA har købt.... Håber det ryger glat
igennem tolden, så jeg rigtigt kan komme igang...

Hyg jer..!

Mvh.
Kristian

Fra : Jesper Amstrup

Dato : 06-07-02 19:02

Hvilket tilbehør har du købt??

Jesper

Fra : Kristian Marquard Kn~

Dato : 06-07-02 19:16

> Hvilket tilbehør har du købt??
>
> Jesper

---

Jeg har købt 256 mb CF-kort, læder etui, USB-CF reader, lille stativ til
stillbilleder.... mener også et pcmcia til CF-kortet også...

Ellers tror jeg at jeg køber det. Det koster kun 100 kr. herhjemme og så må
jeg se om jeg får behov for et ekstra batteri. Jeg er kun amatør

Hvorfor..?

Kristian

Fra : Jesper Amstrup

Dato : 07-07-02 00:17

jeg er bare nysgerrig. Der kunne jo være noget jeg havde misset til mit S30
:)
Du kan få et batteri på www.batterier.dk til 299,- portofrit. Det er et
must - det er surt at stå uden strøm.

Fra : Kristian Marquard Kn~

Dato : 07-07-02 07:38

"Jesper Amstrup"skrev i en meddelelse : jeg er bare nysgerrig....

----

Ok...

Tak for tippet... Det vil jeg bestille..

Go´ søndag...

Kristian

Fra : KASO

Dato : 07-08-02 08:15

Tillykke med købet!

Jeg har også netop (for godt 1 uge siden) købt et S40 og er gået igang
med at lære det at kende. Jeg købte hos Bingo, hvor jeg fik et 256Mb
kort med til kr. 7.140,- samlet! (Krævede lidt forhandling!)

http://www.kandu.dk/