display problemer på 8210
Fra : Mikael Brixen

Dato : 06-07-02 17:17

Hejsa, angående alt det knas der er med displays på 8210, er der noget man
kan gøre..? kan man skifte selve displayet eller rense det eller sådan
noget..? nogen der har erfaringer med hvad der virker..?

grunden til at jeg spørger, er fordi jeg har en gammel 8210 til at ligge,
som jeg egentlig gerne vil have repareret - når man har snakket i den,
forsvinder en eller to linjer i displayet, hvilket er ret irriterende i
længden..

mvh Mikael Brixen

Fra : Devast8or

Dato : 06-07-02 21:23

Det er en lille gummipude bag displayet der skal skiftes. Det er ikk så dyrt
hvis man finder de rigtige steder (jeg fik min lavet 125 eller noget i den
stil).

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Mikael Brixen

Dato : 06-07-02 22:46

okay, det lyder da ikke så slemt, hvor var det henne du fik det lavet..? og
er det eventuelt noget som man selv an skifte..?

Fra : Devast8or

Dato : 07-07-02 01:33

Det var hos http://www.modify.dk/ og prisen er 150,- ifølge sitet. Det
ligger i Aalborg (jeg mente nu det var på Fyn, men det kan være de er
flyttet :) men der er jo noget der hedder postvæsenet. Bare husk at sende
den som pakke så den er forsikret.

Om man selv kan skifte det skal jeg ikke kunne sige. Jeg ved ikke engang om
man kan købe sådan en fætter i løs vægt.

Devast8or

Fra : Mikael Brixen

Dato : 07-07-02 21:11

> [...]
om
> man kan købe sådan en fætter i løs vægt.

kewl - takker..:p

Mvh Mikael Brixen

Fra : Mikkel Trabjerg

Dato : 07-08-02 18:24

> [...]

> som jeg egentlig gerne vil have repareret - når man har snakket i den,
> forsvinder en eller to linjer i displayet, hvilket er ret irriterende i

Hej
Tjek www.modify.dk
De kan også skifte lys i din mobil