MS Windows
briani 27239
?: Hvad laver devldr.exe...
Fra : JOB

Dato : 06-07-02 15:30

Hej gruppe! - Den nævnte fil kører når jeg vil lukke ned på min winXPpro
maskine - maskinen vil samtidig ikke lukke helt ned (stopper lige før den
slukker strømmen) - har nogen her et tip?
mvh. JOB
ps...hvis det er en defekt exe-fil, kan jeg så evt. tage den fra min laptop
med winXPhome og kopiere den til desktoppen? - jeg kigger her i gruppen de
næste par dage...

Fra : Madsen

Dato : 06-07-02 15:47

JOB skrev:

> Hej gruppe! - Den nævnte fil kører når jeg vil lukke ned på min
> winXPpro maskine - maskinen vil samtidig ikke lukke helt ned
> (stopper lige før den slukker strømmen) - har nogen her et tip?

Den hører åbenbart til noget Soundblaster-halløj.
http://makeashorterlink.com/?D29232431

Madsen.

Fra : JOB

Dato : 08-07-02 12:43

Hej Madsen...
Mange tak for dit indlæg, og tip til hvad der kan drille - det vil jeg lige
kigge nærmere på - der kan åbenbart være flere årsager...
mvh. JOB

(forkortet)

Fra : Morten

Dato : 08-07-02 17:05

> (forkortet)

Har du forkortet dit eget indlæg?

Mvh.
Morten

Fra : JOB

Dato : 14-07-02 12:06

Tak for dit svar, Madsen - det vil jeg kigge nærmere på...
mvh. JOB