Nyheder i java 1.4?
Fra : Steen Jorgensen

Dato : 06-07-02 16:04

Har nogen en henvisning til en god oversigt
over nyheder/forskelle fra java 1.3 til 1.4?

Mvh. Steen

Fra : Jan Jonasen

Dato : 06-07-02 18:40

In article <dNCV8.6592$I52.194641@news010.worldonline.dk>,
seldrup@get2net.dk says...
> Har nogen en henvisning til en god oversigt
> over nyheder/forskelle fra java 1.3 til 1.4?
>
> Mvh. Steen

http://java.sun.com/j2se/1.4/docs/relnotes/features.html
Ligger sikkert også i dit lokale java 1.4 docs direktorie.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.

Fra : Steen Jorgensen

Dato : 06-07-02 23:35

"Jan Jonasen" <jonasenREMOVE@THISit.dk> wrote in message
> In article <dNCV8.6592$I52.194641@news010.worldonline.dk>,
> seldrup@get2net.dk says...

> http://java.sun.com/j2se/1.4/docs/relnotes/features.html
> Ligger sikkert også i dit lokale java 1.4 docs direktorie.

Tak.

Mvh. Steen

Fra : Allan Unnerup

Dato : 06-07-02 22:44

> http://java.sun.com/j2se/1.4/docs/relnotes/features.html
> Ligger sikkert også i dit lokale java 1.4 docs direktorie.

Hvad er en direktorie?

Med venlig hilsen
Allan

Fra : Jes Søndergaard

Dato : 06-07-02 23:20

"Allan Unnerup" <alu@udkik.dk> wrote:

> Hvad er en direktorie?

Mislykket oversættelse af det engelske ord "directory" (går jeg ud fra)

/Jes