Desert siege
Fra : Andersen

Dato : 06-07-02 14:49

Hej gruppe
Måske jeg spørger lidt dumt, men en af drengene har lige købt et pc spil der
hedder Tom Chaneys ghost recon Desert Siege. Den kan jeg ikke installere.
Noget med at ghost recon først skal være installeret. Er det et helt andet
spil ( en man køber særskilt ?). Og vil det så sige at denne her desert
siege ikke kan bruges til noget, før vi har købt ghost recon ?
Jette

Fra : Renegade

Dato : 06-07-02 14:58

"Andersen" <jva@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> spil ( en man køber særskilt ?). Og vil det så sige at denne her desert
> siege ikke kan bruges til noget, før vi har købt ghost recon ?
Fuldstændigt korrekt.
Desert Siege er et addon til Ghost Recon og du skal have Ghost Recon før det
andet kan virke.

Fra : Andersen

Dato : 06-07-02 15:17

> Fuldstændigt korrekt.
> Desert Siege er et addon til Ghost Recon og du skal have Ghost Recon før
det
> andet kan virke.
>
> Mange tak for hjælpen. Det vil altså sige forhøjelse af denne uges
lommepenge og afsted for at købe et spil mere.
Jette

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-07-02 16:57

"Andersen" <jva@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> det

> lommepenge og afsted for at købe et spil mere.
> Jette

Du lyder til at være en god mor

Kim Larsen

Fra : Gerner

Dato : 06-07-02 21:21

On Sat, 6 Jul 2002 17:56:45 +0200, "Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> wrote:

>"Andersen" <jva@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

>Du lyder til at være en god mor

Een som måske skulle gå med drengene ned i butikken og læse på æsken om 1 hvor
blodig spillet er og 2 hvad der kræves for at spille.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : DWM

Dato : 06-07-02 22:05

"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse
> Een som måske skulle gå med drengene ned i butikken og læse på æsken om 1 hvor
> blodig spillet er og 2 hvad der kræves for at spille.

Ved du noget om hvor gammel hendes søn er?

/Kenneth Iversen

Fra : Gerner

Dato : 07-07-02 12:30

On Sat, 6 Jul 2002 23:04:34 +0200, "DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh>
wrote:

>"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse
>
>Ved du noget om hvor gammel hendes søn er?

Tja, de er da ikke blevet så kloge at de selv kan finde på at læse hvad der skal
til for at spille spillet.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Silver

Dato : 07-07-02 00:49

> Een som måske skulle gå med drengene ned i butikken og læse på æsken om 1
hvor
> blodig spillet er og 2 hvad der kræves for at spille.

Jeg mener nu ikke Ghost Recon og udvidelsen Desert Siege skulle være de mest
blodige spil på markedet, at det handler om at dræbe er vist ikke nogen
hemmelighed men mht blodsudgydelse mener jeg ikke det er galt, f.eks set i
forhold til det meget makabre Soldier of Fortune 2 Double Helix.....damn
da....

Mvh
Silver

Fra : Andersen

Dato : 07-07-02 12:38

Nu skal jeg hjælpe jer lidt på vej. 1. Ja, jeg ved godt at det er et
småblodigt spil. 2.Mine børn laver andet end at spille computer og blev
derfor så begejstrede over at kunne købe et spil, at de tog et der så
spændene ud. Det mener jeg faktisk ikke der gør dem dummere end andre. Jeg
har altså også før købt ting, som jeg af forskellige årsgaer straks kunne
fortryde.>
Jeg kunne godt gå med børnene ned i nutikken og købe et spil og stadig komme
hjem med den samme fejl som dem. De er ikke spillegale, og gennemskuer ikke
umiddelbart hvad der står på æsken. De ser om pc´ en er stor nok og de ting
de er vant til at se efter. Der står på æsken at der kræves at ghost recon
først installeres, men på den anden side, titlen er ghost recon: desert
siege.
Og til sidst - de er 12 og 13 år og bestemt ikke dumme.

Jette

Fra : Renegade

Dato : 07-07-02 19:48

> [...]
> siege.
> Og til sidst - de er 12 og 13 år og bestemt ikke dumme.

Derudover peger de fleste undersøgelser på, at børn sagtens er istand til,
at abstrahere fra voldspil og
når børnene er 12 og 13, tror jeg såmænd nok de har set det der er værre.
Ghost Recon er iøvrigt ikke specielt voldeligt, men derimod ganske
realistisk og kræver en god del strategisk tankegang
før man kan gennemføre det. Det vil sige, at det faktisk kan kræve en del,
af et par unger og de skal tænke sig godt om.
Ikke nogen dum ting og det slå i den henseende i stor stil en stor mængde af
computerspil på markedet idag.