Army oprations: Conn. fail
Fra : Thor

Dato : 06-07-02 14:48

Hvorfor kan jeg ikke connect til en server. når jeg er inde i i gamespy og
spørger får jeg ikke noget svar så håber jeg får her

Fra : Steffen

Dato : 06-07-02 21:17

Er serverne fyldt?
Har du fuldført de første traningsmissioner?
Hvis du har det skal du connecte til MOUT McKenna servere og vinde vist nok
5 gange før du har adgang til de næste online maps.

--
Sincerly / Mvh.Steffen

"To start press any key........ Where's the any key?"
- Homer Simpson

1.4 Ghz. AMD Thunderbird
512 DDR RAM Kingston ECC
Soltek 75-DRV2 motherboard
64 MB ATi Radeon 8500 graphic-card
20 GB Seagate Harddisc
SoundBlaster Audigy soundcard
5.1 Inspire 5300 speakers
16x AOpen DVD Rom
Windows XP
256/128 ADSL

Fra : Silver

Dato : 07-07-02 00:52

Du kan osse snyde lidt...du går ind i System/save/nick.txt, der ligger så en
txt fil med det nick du har valgt i spillet, det går du ind i og så står der
en linje der ser sådan ud "1,15,0,0,0,0,0,0,0,0.................", den linje
skal du ændre til det her : "1,15,1,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0............." så har
du mulighed for at vælge alle de maps der er i spillet online. Ps : ved
nogle personer står der 3 som det første tal istedet for 1 det skal i ikke
ændre i, kun det 1 tal efter 15.

Happy shooting :D

Mvh
Silver
Thor <thorjak@Nospan.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d26f4ea$0$95220$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Karsten Borchers

Dato : 07-07-02 09:01

Den virkede desværre ikke ved mig. Får en Not authorized når jeg joiner.
Oh well, med alle de uofficielle servere der er dukket gør det ikke noget da
de ikke kræver man skal have gennemført træningen. Ens resultater på disse
servere bliver dog ikke gemt.

Borchers