U2 til Danmark
Fra : John Fogde

Dato : 13-02-01 18:43

Hey

Ifølge dette website
http://www.u2tour.com/u2_elevation_dates_2nd_leg.htm kommer U2 til
Danmark i Juli og giver to koncerter. Tror I det passer eller kommer
de i virkeligheden på Midtfyns Festivalen, der ligger samtidigt?

John

Fra : RiddLeR

Dato : 14-02-01 01:10

.... eller Roskilde Festival...

Jeg har også hørt at de kommer, og det er vist ret sikkert!

- Jonas

Fra : Morten B. Hansen

Dato : 14-02-01 09:17

Det er officielt, ja

Fra : Uffe Christensen

Dato : 15-02-01 08:03

Morten B. Hansen <Mob@psykiatri.aaa.dk> wrote in message
Det er officielt, ja

Officielt? Ja, at de kommer til DK, men hvor og hvornår er fortsat gætteri.

UffeC

Fra : Wertigo

Dato : 14-02-01 12:44

"John Fogde" <john@warhol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Danmark i Juli og giver to koncerter. Tror I det passer eller kommer
> de i virkeligheden på Midtfyns Festivalen, der ligger samtidigt?

Ifølge BT spiller de i Forum de to aftener i juli (fredag d. 6 og lørdag d.
7.). Denne hjemmeside er angivet som kilde - og det passer jo meget godt
sammen.

- - - -
MvH Mikkel
www.cyberfreak.dk/sms

Fra : Morten B. Hansen

Dato : 14-02-01 14:32

Se også http://www.g.dk/

Fra : John Fogde

Dato : 14-02-01 16:01

Jeg kunne ikke finde noget om U2 koncerterne i Gaffa. Hvad stod der?

John

Fra : Stålanden

Dato : 15-02-01 00:06

On Wed, 14 Feb 2001 15:01:04 GMT, john@warhol.dk (John Fogde) wrote:

>Jeg kunne ikke finde noget om U2 koncerterne i Gaffa. Hvad stod der?

http://www.g.dk/nyheder/u2_london_koncert.htm
Stålanden

Fra : John Fogde

Dato : 15-02-01 01:23

On Wed, 14 Feb 2001 23:06:04 GMT, Stålanden <staalanden@jyde.dk>
wrote:
>http://www.g.dk/nyheder/u2_london_koncert.htm
>Stålanden
Der står bare ikke noget om, hvorvidt U2 spiller i Forum eller på en
af de danske festivaler. Der står bare at de kommer til Danmark.

John

Fra : Stålanden

Dato : 15-02-01 12:32

On Thu, 15 Feb 2001 00:23:00 GMT, john@warhol.dk (John Fogde) wrote:

>Der står bare ikke noget om, hvorvidt U2 spiller i Forum eller på en
>af de danske festivaler. Der står bare at de kommer til Danmark.
>
>John
De spiller i Forum og datoerne bliver annonceret 6/3
Stålanden

Fra : Stålanden

Dato : 15-02-01 13:37

On Thu, 15 Feb 2001 11:32:10 GMT, Stålanden <staalanden@jyde.dk>
wrote:

>De spiller i Forum og datoerne bliver annonceret 6/3
>Stålanden
Rettelse : De kommer til Dk 6+7/7
Se http://www.u2tour.com/u2_elevation_dates_2nd_leg.htm
Stålanden