MS Windows
briani 27239
Audigy vs. XP??
Fra : P.Sørensen

Dato : 06-07-02 13:21

Hej, ovennævnte lydkort virker ok hos den "primære bruger", dèr hvor
installeringen af drivere har fundet sted. Men hos andre brugere afspilles
kun ca. 10 sek. af valgte musik, og så stopper den, hvorefter der ikke kan
afspilles yderligere, før man har logget af og på igen.
Nogle andre, der kender dette problem og ved, hvad man kan gøre ved det??
Preben

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 06-07-02 13:42

P.Sørensen <psi@vestnet.dk> skrev bl.a.:

[snip]

Agrh! Nej, nu er det ved at være nok med de der "vs" misforståelser.
Vs. er en engelsk forkortelse for "versus", som på dansk betyder "mod" eller
"kontra". Jeg er bare træt af at de bruges forkert. Overskriften passer
sjældent til selve spørgsmålet. Jeg troede det var en _sammenligning_
lydkort (Creatives Audigy og Hercules' Game Theater XP)

Preben, nu må du ikke ta' det personligt. Det var bare mig der lige skulle
ha' det ud.

Lars

Fra : mc

Dato : 06-07-02 14:44

"Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.DOT.com> wrote in message
> [...]
> lydkort (Creatives Audigy og Hercules' Game Theater XP)
>
> Preben, nu må du ikke ta' det personligt. Det var bare mig der lige skulle

VS er da meget passende.
Når det drejer sig om Windows og hardware, er der jo ofte tale om et
konfliktforhold.

mvh
mc

Fra : P.Sørensen

Dato : 07-07-02 16:32

Altså....hvis I ellers er færdige med Jeres grammatiske diskussioner, så
ville det være rart, om nogen - eller måske hedder det nogle - kunne
hjælpe med det oprindelige problem med Audigy kortet.
Eller måske kunne andre brugere af samme kombination, XP og Audigy, checke,
om de/han/hun/den/det skulle have samme problem, som beskrevet i første
indlæg??
preben

Fra : Morten

Dato : 08-07-02 19:05

> Altså....hvis I ellers er færdige med Jeres grammatiske diskussioner, så
> ville det være rart, om nogen - eller måske hedder det nogle - kunne
> hjælpe med det oprindelige problem med Audigy kortet.

Nå, men du kunne jo google lidt på emnet:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=xp+audigy+problem
Hit nr. 2 kunne måske være noget?

Mvh.
Morten