DCU canpingbog, spild af penge.
Fra : Hans Jørgen Kaldahl

Dato : 06-07-02 12:11

Efter at have kørt sydeuropa rundt i 5 uger, vil jeg advare mod at købe
DCU's Canpingbogen 2002. Den er simpelthen ikke pengene værd.
Merprisen for ADAC's tilsvarende er givet godt ud.
mvh.
Hans Jørgen Kaldahl

Fra : PHK

Dato : 06-07-02 12:40

"Hans Jørgen Kaldahl" <Kaldahl@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Efter at have kørt sydeuropa rundt i 5 uger, vil jeg advare mod at købe
> DCU's Canpingbogen 2002. Den er simpelthen ikke pengene værd.
> Merprisen for ADAC's tilsvarende er givet godt ud.

Kan du specificere det lidt nærmere?

--
_
|_|

Fra : Hans Jørgen Kaldahl

Dato : 06-07-02 15:53

> Kan du specificere det lidt nærmere?

Ingen Campingpladsoversigt kan have alle campingpladser med, men DCU
Campingbogen er simpelthen så mangelfuld, at den snarere bliver vildledende
end vejledende. Men du kan få et indtryk af manglerne, hvis du kigger på
fortegnelsen over Danmark. Der er kun angivet en brøkdel af de pladser der
findes i Camping Danmark, udgivet af Campingrådet. Eksempelvis er der ingen
pladser angivet nord for Frederikshavn skønt der ligger en ikke ringe mængde
pladser i det nordjyske. Denne mangel er også gældende for de øvrige lande i
Europa. Derfor køb ADAC, selvom den er noget dyrere. Du sparer benzin,
ærgrelser og tid ved at ofre merprisen.
mvh
Hans Jørgen Kaldahl

Fra : Jan Pedersen

Dato : 06-07-02 16:22

Det kunne jo tænkes at den havde alle DCU´s pladser og samarbejdspladser, da
det nu er DCU der udgiver den ik. hvilket er meget forståligt efter min
mening.

Jan

--
http://www.cuk.dk/ ( nu med Webcam )
Det nemmere at få tilgivelse end

Fra : Alex Sørensen, drage~

Dato : 06-07-02 17:11

Selvfølgeli er det forståligt at de kun har egne, samt samarbejds-pladser
med. Men netop derfor kan den jo godt være mangelfuld, og ikke pengene værd.

--
Alex Sørensen
alex@dragebix.dk

Fra : PHK

Dato : 06-07-02 17:10

"Alex Sørensen, dragebix.dk" <kontakt@dragebix.dk> skrev i en meddelelse

> Selvfølgeli er det forståligt at de kun har egne, samt samarbejds-pladser
> med. Men netop derfor kan den jo godt være mangelfuld, og ikke pengene
værd.

Spørgsmålet er om de kun har det. Tvivler på de har kapacitet til at være
samarbejdspartner med så mange pladser.

Se www.usenet.dk/netikette for korrekt citatteknik.

--
_