Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dato bagklap til Canon EOS 300
Fra : René Dalby Carlsen

Dato : 06-07-02 11:27

Hej.

Jeg har lige købt et Canon EOS 300 i Tyskland og kunne godt tænke mig at få
dato med på billederne. Men jeg er blevet fortalt at det ikke kan opgrades
til DATE modellen - kan det virkelig passe?

Mvh.René

Fra : Lars Møller Fotograf~

Dato : 06-07-02 15:47

Hej René

Det er helt korrekt at du ikke kan opgradere til datobagstykke på en
EOS300 - den skal være født sådan. Det er desværre ikke bare 'bagsiden' der
mangler, men også elektronikken (synkro/lukker) som mangler. Men hvis
kameraet er relativt nyindkøbt vil din forhandler sikkert gerne tage det
retur mod at du køber et med datobagstykke.

Med venlig hilsen
Lars Møller
www.lmfoto.dk www.photowww.dk