Fejl army oprations
Fra : Thor

Dato : 06-07-02 10:43

I traning bane nr. 2m, jeg er nået til tids prøven, og har løbet hele banen
igennem et par gange men når jeg når ud på den anden side af banen, yhar
lige kravlet under viren, så sker der igen ting, skal man løbe hele vejen
tilbage igen eller hvad

Fra : Steffen

Dato : 06-07-02 13:02

Har du husket at du SKAL gå igennem den hvide vej, og KLATRER ned af stige
osv. ?

--
Sincerly / Mvh.Steffen

"To start press any key........ Where's the any key?"
- Homer Simpson

1.4 Ghz. AMD Thunderbird
512 DDR RAM Kingston ECC
Soltek 75-DRV2 motherboard
64 MB ATi Radeon 8500 graphic-card
20 GB Seagate Harddisc
SoundBlaster Audigy soundcard
5.1 Inspire 5300 speakers
16x AOpen DVD Rom
Windows XP
256/128 ADSL

Fra : Karsten Borchers

Dato : 07-07-02 08:59

Jeg måtte gennemfører banen 3 gange i træk før den accepterede det, og mine
tider lå indenfor 1-2 sekunder af hinanden.
De første 2 gange løb jeg helt hen til hegnet efter de sidste to hvide pæle
hvorpå sergenten fløjtede og jeg røg tilbage til start. 3 gang nåede jeg
ikke derhen før end "gennemført" skærmen poppede frem.

Borchers