Skousen & Ingemann
Fra : Chris

Dato : 06-07-02 10:04

Hej

Kan nogen hjælpe mig med at finde ud af, hvad denne sang med Skousen &
Ingemann hedder.

Dette er en lille snip af teksten:
Herfra hvor jeg står, kan jeg se mig omkring, til alle sider det
bevæger sig når jeg går .... etc etc

Også gerne fra hvilket album, den er fra.

På forhånd tak
Chris

Fra : Erik O

Dato : 06-07-02 11:30

> [...]
> Herfra hvor jeg står, kan jeg se mig omkring, til alle sider det
> bevæger sig når jeg går .... etc etc
>
> Også gerne fra hvilket album, den er fra.

Sangen hedder "Herfra hvor vi står". Albummet hedder "Herfra hvor vi står".
Ganske enkelt . Den er i øvrigt ikke svær at finde på cd.

Erik.

Fra : Chris

Dato : 06-07-02 11:48

On Sat, 6 Jul 2002 12:30:20 +0200, "Erik O"
<dsl71479@vip.cybercity.dk> wrote:

>Sangen hedder "Herfra hvor vi står". Albummet hedder "Herfra hvor vi står".
>Ganske enkelt . Den er i øvrigt ikke svær at finde på cd.

Tak

Chris

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 06-07-02 19:30

In <ag6gvt$2do3$1@news.cybercity.dk> "Erik O" <dsl71479@vip.cybercity.dk> writes:

>Sangen hedder "Herfra hvor vi står". Albummet hedder "Herfra hvor vi står".
>Ganske enkelt . Den er i øvrigt ikke svær at finde på cd.

Kig f.x. paa http://www.karma.dk/

Mvh
Martin

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 08-07-02 12:29

"Martin Moller Pedersen" <tusk@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
> In <ag6gvt$2do3$1@news.cybercity.dk> "Erik O" <dsl71479@vip.cybercity.dk>
writes:

[snip]

> Kig f.x. paa http://www.karma.dk/

En fantastisk side at besøge, uanset om man vil købe noget eller ej. Der
ydes for øvrigt glimrende service, og cd'erne kommer næsten, før man har
bestilt dem. Pas dog på med de luskede røgelsespinde - din stue bliver
beklumret på 2 minutter, og det er uden at tænde dem.

Mvh. Camilla

--
Bøger til salg: http://camilla.londahl.dk