ang. webshots osv
Fra : marianne hellemose

Dato : 06-07-02 10:10

hej alle
kom lige til at tænke på "groupcare" var det ikke en
ide at lave en "mail-ring" der, hvor alle de ting som
password og lign. kunne sendes via, så er det kun en mail
der skal sendes og kun folk som er "godkendt" vil få
den mail, så vidt jeg husker kan den indstilles til at kun
folk der bliver "inviteret" kan komme på.

Jeg ved godt at Jette vil lave galleri, men der er jo tidspunkter hvor vi
virkelig er produktive hvad angår
fotos, så på den måde kunne vi stadig have glæde/gavn
af webshots. Jeg vil godt påtage mig at lave den og
sende "invitationer" ud til alle "kendte"

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Jette

Dato : 07-07-02 07:59

"marianne hellemose" skrev:
> [...]
> af webshots. Jeg vil godt påtage mig at lave den og
> sende "invitationer" ud til alle "kendte"

Hej Marianne

Jeg vil bare lige fortælle at vi har fået tilbudt ubegrænset
billed-plads på Carsten Sørensens server (meget generøst ikk!
Derfor kan I uploade alle de billeder I overhovedet gider i det galleri
jeg laver, og billederne bliver ikke slettet efter en periode, som jeg
først var inde på.

Password til upload af billeder til vores eget galleri, bliver
naturligvis det password I hver især har til siden i forvejen, og vi
slipper således for at maile password rundt til brugerne.

Du kan naturligvis godt lave mail-ring'en .... men jeg laver galleriet i
næste uge, så den bliver hurtigt overflødig igen...

Mvh. Jette

Fra : marianne hellemose

Dato : 07-07-02 08:14

Hej Jette
Jamen altså..............hmm jeg ved godt at Carsten er
noget helt særligt (nu kan du pudse glorien Carsten)
det er et flot tilbud, tænk hvis hele verden havde det,
som vi "som regel" har det her, ville det ikke være skønt.

Hej Carsten
Tortie skal have de sidste 2 piller idag, hun ser ud til at
have det fint, lidt "træt" af alle de "elefantunger" jeg er
sikker på at hun meget hurtigt vil elske at være hos sin
egen private "nusse-slave" med kun Fru V til at "forstyrre"

Fra : goofy

Dato : 07-07-02 10:00

Hej
Lad os høre mere når du er færdig, jeg vil gerne være med
Sonja & Steen Vinbæk

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 08-07-02 06:46

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote in message
> [...]
> Derfor kan I uploade alle de billeder I overhovedet gider i det galleri
> jeg laver, og billederne bliver ikke slettet efter en periode, som jeg

Jo altså, det her kommer først lige i stand i aften... men så derefter burde
der være så rigelig med plads ;)

Carsten Sørensen