Hvordan stoppes regnen?
Fra : [8620] Torben Mondru~

Dato : 06-07-02 09:47

Nogen der ved hvordan man stopper en dansk sommerregn?
Hver gang jeg har fri fra arbejde og gerne vil sejle en tur i min sejljolle
regner det.
Nogen der kender en go' fidus.
Måske skal man bare finde sig i at blive våd.

Mange sommer hilsner.

Torben Mondrup

"venover skyerne er himlen altid blå"

Fra : Peter Bjoern

Dato : 06-07-02 10:38

On Sat, 6 Jul 2002 10:47:01 +0200, "[8620] Torben Mondrup"
<e.t.mondrupnospam@email.dk> wrote in dk.fritid.sejlads:

>Nogen der ved hvordan man stopper en dansk sommerregn?

Prøv at spørge i gruppen :

alt.culture.american.indian

Der må de vel vide noget om regndans - og måske også
det modsatte.

Med venlig hilsen

Peter

Fra : Jens Bregnøj Olsen

Dato : 06-07-02 10:40

Som tyskerne rigtig nok siger: Der er ikke noget der hedder dårligt vejr -
der er noget der hedder dårlig påklædning.
Eller - Flyt til Nordjylland.

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 07-07-02 20:09

Hvis ikke der findes dårligt vejr, men kun forkert tøj, så har jeg bare et
spørgsmål. Hvorfor er der så meget forkert tøj i danmark ??

/Bjarke

Fra : Steffen Skov

Dato : 08-07-02 13:21

Fordi "rigtigt" tøj er så fandens dyrt!
Steffen

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-02 16:11

Jens Bregnøj Olsen wrote:
> Eller - Flyt til Nordjylland.¨

Nu kommer jeg lige hjem fra en uges sejltur i nordjylland, og det har
pisse ned stort set hele tiden. Først da jeg begav mig nedaf mod lolland
blev det godt vejr

Fra : Jacob Møller

Dato : 06-07-02 11:04

"[8620] Torben Mondrup" <e.t.mondrupnospam@email.dk> wrote in message
> [...]
> regner det.
> Nogen der kender en go' fidus.
> Måske skal man bare finde sig i at blive våd.

Der var da perfekt vejr i Århus fra kl. 16 til 20 igår

Med venlig hilsen,
Jacob

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 06-07-02 12:45

I københanv overdækkede man fodbold stadiet.
Så du kunne finde en fjord og bygge en overdækning på. *G*

Men du har ret, sommeren har endnu ikke været for tør...

Fra : Claus Frørup

Dato : 06-07-02 13:43

Isang tao pinangalanan [8620] Torben Mondrup nagsulat :

>Nogen der ved hvordan man stopper en dansk sommerregn?
klip

Prøv denne her: http://www.spellsandmagic.com/stop_rain.html

--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-07-02 17:27

> [...]

> Nogen der ved hvordan man stopper en dansk sommerregn?
> Hver gang jeg har fri fra arbejde og gerne vil sejle en tur i min

Har du overvejet at købe en regnfrakke?!

Claus

Fra : Henning Rasmussen

Dato : 06-07-02 20:06

> [...]
> regner det.
> Nogen der kender en go' fidus.
> Måske skal man bare finde sig i at blive våd.

Havhav.

Aner ikke om det hjælper, men prøv at så græs eller radiser.

Med sejlerhilsen _/) _/) _/)
Henning

Fra : Søren Badstue

Dato : 06-07-02 22:49

> [...]
> regner det.
> Nogen der kender en go' fidus.
> Måske skal man bare finde sig i at blive våd.

Tag ALTID det aller _varmeste_ og mest vandtætte tøj på du har, inden du
sejler ud (måske inden du tager hjemmefra?), gerne med strikhue. Det vil
naturligvis give større effekt, hvis du samtidig lader sommertøjet blive
hjemme.
Dette kan kombineres med anti-regndansen, der er foreslået i en anden post i
tråden. Den skal dog sikkert udføres i det ovenfor beskrevet tøj, på den
mest synlige bro i hele havnen.
Måske man samtidig kunne råbe verset, der også er givet et link til et sted
i tråden?

Søren
www.vallensbaek-sejlklub.dk

Fra : Henning Rasmussen

Dato : 09-07-02 20:13

"[8620] Torben Mondrup" <e.t.mondrupnospam@email.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvordan man stopper en dansk sommerregn?

Havhav.

Nu har det ikke regnet i 2 (to) dage her. Hvilken metode brugte du?

Med sejlerhilsen _/) _/) _/)
Henning

Fra : [8620] Torben Mondru~

Dato : 09-07-02 20:52

Jeg vil hermed takke alle her i NG for alle de gode råd
Ved at kombinere alle de gode råd, er det blevet tørvejr!!!!
Jeg vil dog nok foretrække at medbringe en regnjakke.
Mit modtræk vil ellers være at tage til Frankrig på Søndag........
Så kan min jolle "sejle sin egen sø" så længe.

Mange sejler hilsner

Torben Mondrup