diodefarve til Siemens M35i
Fra : Mickey

Dato : 13-02-01 18:04

er subj. muligt at ændre på ? - f.eks. til blå ?

Fra : J. S.

Dato : 13-02-01 23:05

"Mickey" <news001@susie.dyndns.dk> wrote in message
> er subj. muligt at ændre på ? - f.eks. til blå ?

Det skulle kunne lade sig gøre - har f.eks. hørt om en som ændrede
displayfarve på S35i til blå. Du kan sikkert finde én (forhandler?) som er
fiks på fingerne, men bemærk at du mister garantien når telefonen skilles
ad.

Fra : Mickey

Dato : 14-02-01 16:45

"J. S." <nothing@nothing.com> skrev i en meddelelse
> [...]
som er
> fiks på fingerne, men bemærk at du mister garantien når telefonen

den er købt brugt - godt nok kun 4 mnd gammel, men jeg har faktisk
ikke noget garantibevis eller nogen viden om hvor den er købt! (hmm,
varm ? - narj)

Er det ikke noget man kan gøre selv ?