Kan ikke indtaste parantes på Ericsson T65
Fra : Steffen

Dato : 06-07-02 08:38

Jeg er ved at skrive en SMS på en Ericsson T65, hvor jeg har slået den
indbyggede ordbog til. Desværre kan jeg ikke få tegnene "(" og ")" frem, når
ordbogen er aktiv. Er der ikke en, der kan fortælle mig præcis, hvordan jeg
skal gøre?
Venlig hilsen
Steffen

Fra : Hov-Hov

Dato : 06-07-02 10:55

"Steffen" <steff@nypost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
når
> ordbogen er aktiv. Er der ikke en, der kan fortælle mig præcis, hvordan

Du trykker på den blå knap under yes-knappen. Vælger "Tilføj Symbol" - her
finder du bl.a. ( )

Mvh. Johnny
www.hov-hov.dk

Fra : Steffen