MS Windows
briani 27239
Er det Win ME der læser i stifinder
Fra : Gunnar Grooss

Dato : 06-07-02 07:56

Hej
Kan gruppen sige mig om det er ME der fejl i når jeg vil læse eller kopiere
over på en CD-RW. De fleste gange er det i orden når jeg sætte en sådan CD i
drevet, men på det sidste sker det ofte at den meddeler at der ikke kan
skrives eller slettes på den trods at der f.eks. der er brugt 250 MB ca. det
halve. Så kan jeg genstarte maskinen, og ofte efter 2-3 genstarter er det
pludselig i orden og jeg kan kopier over på den igen. Der må være en fejl i
et program, men hvilket? Er det ME der læser? det er altid stifinder jeg
bruger, og det er jo programmet. Kan det være brænderen? eller er der andet
der skal læse. Det er muligt der skal noget skiftes ud, men hvad?
Gunnar