Bog om maine coon
Fra : Mette Frederiksen

Dato : 06-07-02 08:09

Hejsa!!!

Jeg synes ikke rigtig at jeg kan finde noget som helst literatur om maine
coon katten på dansk....

hmmm.. jeg kan da godt købe de engelske bøger... men det koster jo sikkert
en bondegård!

Nå men altså... jeg vil helst ikke købe "katten i sækken" og en bog vil jeg
altså have! *L*

Så jeg vil lige høre jer om i kender nogen af disse bøger og er de pengene
værd? er der nogen i kan anbefale?

hvis i har bøgerne stående på hylden vil i så ikke være søde lige at skrive
titlen på den og lige skrive indholdsfortegnelse ned... *S* så har jeg da
lidt at gå efter! *S* en en lille kommentar til om bogen er god er
selvfølgelig velkommen! *S*

Mange morgen hilsner
Mette

--

NYT! NYT!
onlinecommunity for overvægtige: Chat, debat, intern mailsystem osv.

Fra : Mette Svangren

Dato : 06-07-02 08:15

"Mette Frederiksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> coon katten på dansk....
>

> hmmm.. jeg kan da godt købe de engelske bøger... men det koster jo sikkert

Hej Mette

Engelske bøger er faktisk billige i forhold til danske, selv hvis du køber i
Danmark. Ellers prøv www.amazon.co.uk -en hurtig søgning gav fem bøger om
Maine Coons, i prisklassen ca. 5-12£. Jeg har selv gode erfaringer med at
købe bøger her, og når du køber i et andet EU land, får du ikke problemer
med told o.lign.

MVH Mette

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 06-07-02 08:41

God morgen *S*

Her vil jeg lige komme med et søvnigt pip.

Jeg har købt bøger hos Amazon i England. Og de opkræver foruden bogens pris
og fragt også forskellen mellem engelsk og dansk moms. Det kommer an på,
hvor stor omsætning firmaet har, om der skal betales moms. Tolden slipper
man dog for *S*

Ellers prøv også www.bookstore.co.uk og www.bookshop.co.uk/hme/hmepge.asp
og sammenlign lidt priser. Men det kan også betale sig at kigge på
www.amazon.dk, da de meget tit og ofte også fører engelske bøger og i visse
tilfælde er billigere *S*

M.v.h.
Lise