MS Windows
briani 27239
Media player problem i XP
Fra : Preben Pedersen

Dato : 06-07-02 07:49

Når jeg vil afspille en audio cd får jeg at vide at filen ikke blev fundet.
Herefter i fejl meddelelsen står der at stien er forkert.
Er der nogen kan hjælpe med dette problem.
Hilsen Preben

Fra : Kasper Guldmann \(re~

Dato : 06-07-02 18:19

Preben Pedersen wrote:
> Når jeg vil afspille en audio cd får jeg at vide at filen ikke blev
> fundet. Herefter i fejl meddelelsen står der at stien er forkert.
> Er der nogen kan hjælpe med dette problem.
> Hilsen Preben

Prøv at gå ind i media player - tools - options - devices, marker dit
cd-rom-drev, truk properties og sæt den til analog audio.

--
MVH Kasper Guldmann

Fra : Preben Pedersen

Dato : 06-07-02 19:44

Det hjalp desværre ikke den fortæller fortsat at den angivne fil ikke
findes,...og ved detaljeret hjælp står der at at stien er
forkert..hmmm........
Preben

"Kasper Guldmann (remove "2" in e-mail)" <kasper@jelling2net.dk> skrev i en
meddelelse news:ag78q5$nim$1@news.net.uni-c.dk...