RC Indoor
Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 06-07-02 00:12

Så har jeg fået de første 10 kilo hjem af RC Indoor.

Efter de rosende beskrivelser her i gruppen bestemte jeg mig til at prøve,
når nu jeg synes, at her lugter lidt vel meget af kat for tiden.

Det gik rent ind *S* katten bogstavelig talt åd det råt *S* Ikke noget med
næsevrængen eller venden sig bort. Nu venter jeg så bare spændt på, om det
vil få nogen betydning for afføringen.

Og nej, jeg har ikke skiftet al maden ud, fodrer stadig med t/d og w/d og
vil blive ved med det *S*

M.v.h.
Lise (og kattene, der ikke kan forstå, at mor ikke bare refill'er skålene
med det spændende mad sådan lige med det samme *S*)

Fra : Elwarth

Dato : 06-07-02 12:45

Hej Lise!
Vi er også for nyligt gået over til RC Indoor, bare sådan for at prøve noget
nyt. Jeg har ikke bemærket nogen forskel i lugtgener, men det synes jeg nu
heller ikke vi har haft før. Derimod har det haft en utroligt positiv effekt
på vores "lidt" overvægtige Kitti. Hun har tabt sig så meget, at hun ikke
længere kan fylde sin sele ud. Hun er faktisk blevet helt pæn igen De
andre katte, som er normalvægtige, er der ingen forskel på.

Venligst
Dorthe

> (og kattene, der ikke kan forstå, at mor ikke bare refill'er skålene med
det spændende mad sådan lige med det samme *S*)

Narj, hvor er jeres mor da ond, har I ikke opdraget hende til, at der bare
skal være fyldt op hele tiden? Vi har opdraget vores mennesker til, at når
vi kradser på kradsetræet ved siden af madskålen, så skal der fyldes op. De
var ret hurtige til at lære det. Ellers skal I bare larme alt hvad I kan og
eventuelt vælte nogle ting ned fra vindueskarmene. Det er ret effektivt!

Listige spin fra Kitti, Frida og Simba

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 07-07-02 07:50

> Vi er også for nyligt gået over til RC Indoor, bare sådan for at prøve
noget
> nyt. Jeg har ikke bemærket nogen forskel i lugtgener, men det synes jeg nu
> heller ikke vi har haft før.

Nu har jeg så også en ret god lugtesans og er måske pivset med den slags *S*
Men jeg er så også begyndt at komme BioKat Classic i bakken i stedet for det
der juks, jeg ellers har kørt med, så det er da tænkeligt, at kombinationen
nyt grus og ny mad vil gøre noget. Jeg skal nok bare være tålmodig og ikke
forvente mirakler på 1½ dag *S*

> [...]
> længere kan fylde sin sele ud. Hun er faktisk blevet helt pæn igen De
> andre katte, som er normalvægtige, er der ingen forskel på.

Jeg så godt i de andre indlæg, at det også er mildt slankende. Hvilket får
mig til at grunde lidt over, om det er for tidligt med maden alligevel.
Harry er endnu ikke fyldt et år, selv om han tenderer til at være den
tungeste kat og ligner en ladeport, når man ser ham siddende bagfra *S* Jeg
håber ikke, at det vil få nogen betydning for hans udvikling.

M.v.h.
Lise

> Narj, hvor er jeres mor da ond, har I ikke opdraget hende til, at der bare
> skal være fyldt op hele tiden?

Snøft, nej hun er så ufin, at hun kun fylder op een gang om dagen. Ikke
at det normalt betyder noget, da vi har 6 skåle, og der er top på alle
skålene.

> Vi har opdraget vores mennesker til, at når
> vi kradser på kradsetræet ved siden af madskålen, så skal der fyldes op.
De
> var ret hurtige til at lære det.

Orv, kreativt *S* den går bare ikke her, da begge kradsetræer står i stuen,
så den fiser nok ikke ind *S*

> Ellers skal I bare larme alt hvad I kan og
> eventuelt vælte nogle ting ned fra vindueskarmene. Det er ret effektivt!

Nu har mor været så smart at proppe et par vindueskarme med planter, så det
stort set er umuligt at komme derop, og hvis en af os har lusket sig til det
alligevel, så sigter hun altså ret godt og er god til at kaste med sutsko
*S* Og der står intet i de vindueskarme, hvor vi må komme, så vi må vist
finde på noget andet *S*

Det der indtil videre virker bedst, hvis vi for skade har fået tømt skålene
helt, er at overtale Quincy til at begynde at klage sig. Det er han ret god
til, og når hun så lige skal se, om han er ved at hoppe på en af os andre,
så leger vi tag team og prøver at rende sådan foran og ind mellem hendes ben
for at styre hende den rigtige vej *S*

Men ellers tak for de gode råd *S*

> Listige spin fra Kitti, Frida og Simba

Og mange venlig vræl, småpludren og spinden fra
Yazoo, Freja, Hampus, Quincy, Merlin, Uther og Harry