Skærme
Fijala 3554
Søges: Driver til KFC model CB6736SL
Fra : Herbert

Dato : 06-07-02 00:30

Hey

Jeg har forgæves søgt efter subj. Men unden held Håber der er en der kan
hjælpe. Med hvor jeg kan finde dem

Grunden at jeg ikke bare bruger plug and play er,at jeg køre XP og vil
prøve,at se om nvidia refresh fix ville hjælpe i ydelsen på min spil. Men
Fix'et vil ikke køre med plug and play driverne.

På forhånd tak

Erik
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : LB

Dato : 06-07-02 02:05

Prøv dette link http://www.monitor-drivers.com/companies/549.htm
Det var her jeg engang fandt mine skærm driver.

GL
Mvh.

Fra : Herbert

Dato : 06-07-02 16:07

> Prøv dette link http://www.monitor-drivers.com/companies/549.htm
> Det var her jeg engang fandt mine skærm driver.
>
> GL
> Mvh.

Tak, har hentet dem nu! Men hvordan skifter man driverne i XP? Har
prøvet,men den bliver ved med, at sætte skræmen til P and P...

/Erik