Profilen rettet...
Fra : Ann K

Dato : 05-07-02 23:28

Hejsa.
Ja, så er det endelig lykkedes mig at få oploadet nogle enkelte billeder
på min profil
Der ligger billeder af Tjalfe, Aske og Dise... Når der er lidt mere lys,
skal jeg nok forsøge at få taget et par hæderlige billeder af de to
sorte misser Saga og Ranje... og engang, når hun er blevet _meget_
gammel og stivbenet, kan det være at Namacoola også vil ligge stille
længe nok, til at jeg kan nå at knipse ))
Tjalfes billede er _dårligt_... taget gennem vores vindue... jeg har et
bedre, men kan ganske enkelt ikke hitte ud af at slette det, som står
siden ;)
Og så ville jeg jo da svært gerne kunne have to billeder i vovsernes
profil... Sif bor her jo også Men jeg kan heller ikke hitte ud af
dét.... *suk* Nej, edb-ekspert bliver jeg ALDRIG *sss*

Mvh Ann

Fra : Jette

Dato : 06-07-02 00:39

"Ann K" skrev:
> Tjalfes billede er _dårligt_... taget gennem vores vindue... jeg har
et
> bedre, men kan ganske enkelt ikke hitte ud af at slette det, som står
> siden ;)

Du skal bare indsætte et nyt billede... så bliver det gamle automatisk
overskrevet... men jeg har ofte oplevet at man lige skal trykke på
"Opdater" i browseren, for at få det nye billede frem.

> Og så ville jeg jo da svært gerne kunne have to billeder i vovsernes
> profil... Sif bor her jo også Men jeg kan heller ikke hitte ud af
> dét.... *suk* Nej, edb-ekspert bliver jeg ALDRIG *sss*

Jeg ved godt at mange af katteslaverne herinde også har andre dyr
.... men det er jo en katteside, så hunde, guldfisk og skildpadder ville
jo være temmelig malplaceret dér ..

I det hele taget ville det give mange problemer, hvis vi begynder at
oprette andre dyr. F.eks. har jeg lavet lidt statistik i toppen af
profilmenuen: "I alt 249 katte fordelt på 88 profiler". Den er allerede
nu blevet ødelagt af, at folk ikke kan nøjes med ét billede af deres
katte, og derfor opretter samme kat flere gange.... og det vil absolut
ikke blive bedre, hvis brugerne også begynder at oprette diverse andre
kæledyr

Vi må huske at profilerne er oprettet med det formål at beskrive vores
katte... det er ikke en personlig profil for hver enkelt bruger som
sådan.

Mvh. Jette

Fra : Gitte Andreasen

Dato : 06-07-02 01:14

"Den er allerede
nu blevet ødelagt af, at folk ikke kan nøjes med ét billede af deres
katte, og derfor opretter samme kat flere gange"

/me ser uskyldig ud - måtte man ikke det?

;)

Gitte

Fra : Jette

Dato : 07-07-02 07:51

"Gitte Andreasen" skrev:
> /me ser uskyldig ud - måtte man ikke det?

Hihi!, nej - det var ikke helt meningen... I profilen kan man oprette
alle sine katte hver én gang. Hvis man gerne vil vise flere billeder, må
man foreløbig bruge webshots, eller vente til galleriet er på plads

Mvh. Jette

Fra : Pia J

Dato : 06-07-02 09:23

> Vi må huske at profilerne er oprettet med det formål at beskrive vores
> katte... det er ikke en personlig profil for hver enkelt bruger som
> sådan.

ups, det var godt du sagde det, jeg var lige ved at oprette en (1)
vovseprofil - bare så der var NOGET.

:Pia

Fra : Pia J

Dato : 06-07-02 09:23

uha, hvor Dise bare ligner en der kunne have det sjovt med Molly....

:Pia (ups, det var jo en hundebesked - hvornår får vi Coola at se?)

Fra : Maj-Britt

Dato : 06-07-02 10:32

Skøøønt at se billeder af Namacoola's legekammerater Jeg syntes at både
Aske og Tjalfe er meget smukke katte, men troede egentlig i første omgang at
du havde fået byttet rundt på deres billeder * rødme*, fordi Aske har så
meget sort i pelsen ( og det forbandt jeg jo straks med Saga ) *lol* det
bli'r så spændende om I nogensinde kan fange Namacoola i et stille øjeblik,
så hun også kan blive fotograferet - meeen hun sover da så vidt jeg husker
engang imellem ikk'? Eller måske kan I få Dise til at "fiksere" hende et
kort øjeblik?? Herligt at høre om hende og Ranje's kæresteri - det syntes
jeg bare er så sødt og dejligt for dem begge to - han må sandelig være en
flot og dejlig fyr, når han sådan har udkonkurreret Aske's stille tilbedelse
og ( alt andet end stille ) skønne serenader )

Mine huskattebøller spinder og takker for den flotte omtale, selvom de
overhovedet ikke fortjener den i denne sammenhæng

Mvh Maj-Britt

Fra : Ann K

Dato : 16-07-02 19:46

Hejsa.
Så er der også et billede af Namacoola
Fangede hende lige, da hun lå og slappede i solstrålen ovenpå noget stof
jeg skulle bruge... derfor er billedet lidt dårligt belyst
Men det som billedet _også_ viser, er bare så sødt
Ranje og Saga bliver ved med at være sorte "blopper", der kunne være
hvad som helst... så ingen billeder endnu ;)

Og så lige Maj-Britt... Jamen dine misser _ er_ skam søde!!! Chino har
jo et fint talent for at møve sig ind og være meget kælen... nok især
fordi hans ejer lige har sagt at dét gør han ikke! *sss*

Mvh Ann

Fra : Maj-Britt

Dato : 16-07-02 20:23

"Ann K" <tsars@os.dk> skrev i en meddelelse news:ah1pkh$kq7$1@sunsite.dk...
> [...]
> jeg skulle bruge... derfor er billedet lidt dårligt belyst
> Men det som billedet _også_ viser, er bare så sødt

Ja det er virkelig et skøøøønt billede af den lille løvinde og Tante Sif
) Herligt at se hvor godt hun trives med jer og banden og måtte lige
tude et par glædestårer .

> Ranje og Saga bliver ved med at være sorte "blopper", der kunne være
> hvad som helst... så ingen billeder endnu ;)

Øv - jeg glæder mig sådan til at se billeder af havgassen og Namacoola's
"bette" kæreste

> Og så lige Maj-Britt... Jamen dine misser _ er_ skam søde!!! Chino har
> jo et fint talent for at møve sig ind og være meget kælen... nok især
> fordi hans ejer lige har sagt at dét gør han ikke! *sss*

Monstrene og jeg takker for roserne Og jov jeg syntes selvfølgelig mine
mislinger er de skønneste katte i verden, meeen jeg er nu ikke særlig stolt
af deres behandling af den lille løvinde. Heldigvis går det rigtigt godt i
øjeblikket Ninja er utrolig afslappet og leger og hyggeputter meget med
Tino - om det så er pga. sommervarmen eller den daglige dosis Serene-Um må
stå hen i det uvisse - ihvertfald indtil det bli'r køligere i vejret
Jamen Tino plejer så sandelig heller ikke at være specielt synlig og
tilgængelig når jeg har gæster - med mindre de disker op med noget spiseligt
eller pinligt men sandt øhhhh går på toilettet Måske fedtede han bare
for at I skulle adoptere ham i stedet ??!!! *lol*

P.S. Jeg håber at din stue overlevede Namacoola og Dise's store badedag igår
og undskyld ... men tak for grinet!!!!

Sommerhilsner
Maj-Britt

Fra : Pia J

Dato : 17-07-02 07:56

Det ser hyggeligt ud. Prøv med en blitz til de sorte, jeg ved øjnene ser
sjove ud, men man får flere detaljer med. Eller overeksponere billedet lidt.
Tag kameraet med til kattetræf, så skal jeg vise dig det.

:Pia