Endelig på plads.
Fra : AEK

Dato : 05-07-02 23:14

Hejsa !

Så er vi flyttet og kommet på plads - har taget sin tid.....

Jeg er kanon stolt af mine rødder.
De var såååå seje under flytningen. Da vi flyttede ud, blev de anbragt på
vores lukkede altan m. mad, vand, legesager og bakke.
Da vi kom her til, satte vi dem i køkkenet, hvor der var ro.
Begge steder var jeg flere gange ude og sige hej til dem.

Da vi endelig var færdige, og venner var taget afsted - lukkede vi kattene
ud i lejligheden.
Jeg satte dem en efter en et par gange på bakken - så de vidste hvor den
stod.
Og gudskelov har der ingen prob. været , de bruger den trofast.

De hygger og har det fint.
De har endda fået deres EGEN vindue i soveværelset, hvor der er hygget op
med tæppe m.m.

Vi har det godt, og jeg kan se ved at læse indlæggene, at det har I
også....*LOL*

Kan I have en god weekend.

Hilsen
Anya, Oscar (Som er MEGET glad for vinduerne ), Tøsen ( Som synes, at det er
fedest , at hun kan drøne hen ad de afhøvlede gulve ) og Tilde ( Som synes
, at det er lækkert, at der nu er 2 slaver til at bevæge hendes boksebold,
når hun har lyst til at lege ! ).

Denne mail er chekket af NAV2002 .

Fra : Jette

Dato : 06-07-02 01:11

"AEK" skrev:
> Så er vi flyttet og kommet på plads - har taget sin tid.....

Ja, puha! Flytning er altid en sej omgang....

[klip]
> [...]
op
> med tæppe m.m.
>
> Vi har det godt, og jeg kan se ved at læse indlæggene, at det har I

Man kan tydeligt mærke på dit indlæg, at I har det deeejligt, hi! Hvor
der det rart at høre at det hele er gået godt... fortsat god weekend til
dig også.

Mvh. Jette

Fra : marianne hellemose

Dato : 06-07-02 09:17

Hej Anya
Skønt at høre at de tog det så flot, det er så dejligt
når tingene er godt overstået uden problemer.

God weekend og næzemøz fra hele banden

--
Marianne

Hellemose Somali