ICQ
Fra : Jens Svensson

Dato : 05-07-02 22:36

Ved ikke om dette er det rigtige sted at stille dette spørgsmål ellers
kom med den rette adresse.
I mit ICQ 2002a kan jeg skabe kontakt melem de to comp. der står her i
huset men ikke med nogen andre er der nogen af jer der ved hvad der
er galt, en makker har kunnet gå ind i mone shared files og hente en
fil på 27kb men kunne ikke hente en på ca. 3mb

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 07-07-02 00:13

Jens Svensson skrev:

> Ved ikke om dette er det rigtige sted at stille dette
> spørgsmål ellers kom med den rette adresse.

Da jeg kan se, at du ikke har fået nogen svar, vil jeg anbefale dig
gruppen dk.edb.internet.software.icq.

--
Mvh. Peter
"Man, you come right out of a comic book."