MS Windows
briani 27239
skjult meddelse
Fra : Spinner

Dato : 05-07-02 21:43

Hejsa.
Jeg er kommet til at "skjule" en mappe i windows. Tror det var "my
documents" eller sådan noget.
Det viser sig at det satte gang i en større proces. Alt hvad jeg havde under
Start/Programmer er væk, de små iconer på proceslinien er væk, og alle
genveje på skrivebordet er væk

Nogen der har prøvet dette før?

Spinner

Fra : Mr. Larsen

Dato : 05-07-02 21:58

"Spinner" <Spinner@begood.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
under
> Start/Programmer er væk, de små iconer på proceslinien er væk, og alle

Nope! Heldigvis.
Kan man så ikke bare gå i mappeindstillinger og hak af i
" vis skjulte filer og mapper" ?

/Mr. Larsen

Fra : Spinner

Dato : 06-07-02 08:47

"Mr. Larsen" <don_e@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Nope! Heldigvis.
> Kan man så ikke bare gå i mappeindstillinger og hak af i
> " vis skjulte filer og mapper" ?

Du har ret. Det er nok bare fordi at xp ikke er opdelt ligesom feks.
98´erne, og bla. mappeindstillinger ikke ligger "hvor det skal ligge". Men
en lille søgning på mappeindstillinger gav mig livet tilbage!

Takker for "fiffet"!

Spinner