MS Windows
briani 27239
dwwin.exe problem, geninstallation ?
Fra : Santa Xcaze \(J. Roh~

Dato : 05-07-02 21:37

Har lige kørt win xp setup og lavet en repair, det hjalp dog ik ... Kan jeg
gen installere win xp? hvis ja, vil den så huske de programmer osv jeg har
installeret eller skal installeres om igen? Fik nemlig engang afvide, at det
bare var drivere, update jeg skulle ordne igen hvis jeg lavede en
geninstallation???
plz help

Divx-Afspiller http://www.jazzcup.dk/temp/divx.htm
Min Bil: http://www.jazzcup.dk/Rolla/index.htm
Santa Xcaze som hader grønne bude!!!

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-02 01:05

"Santa Xcaze (J. Rohde)" skrev:
> Har lige kørt win xp setup og lavet en repair, det hjalp dog ik ...

Hej
Har du kørt din repair korrekt?
Kig ellers på min hjemmeside der er en artikel der beskriver hvordan man
laver en repair. Der er også en artikel omkring installationen af WindowsXP.
Den beskriver også nogle af de spørgsmål du har mht. sikring af
brugerprofilen/data.

Med venlige hilsener
Per Schulze
http://Webkurs.dk

Fra : Santa Xcaze \(J. Roh~

Dato : 06-07-02 11:05

SNIP

> Hej
> Har du kørt din repair korrekt?

Ehm altså jeg valgte at installere og fik valget mellem geninstallation
eller reperation, valgte rep og den overskrev nogle filer, men åbenbart ikke
nok!

> [...]
WindowsXP.
> Den beskriver også nogle af de spørgsmål du har mht. sikring af

Oki kigger på din hp, vender tilbage hvis jeg har spørgsmål!

Fra : Santa Xcaze \(J. Roh~

Dato : 06-07-02 11:10

SNIP
Der er også en artikel omkring installationen af WindowsXP.
> Den beskriver også nogle af de spørgsmål du har mht. sikring af
> brugerprofilen/data.

Har lige læst artiklen, meeeen altså det er ik email etc som generer mig så
meget, jeg har bare mange programmer, etc som jeg ik har lyst til at skulle
installere igen, så hvis jeg laver en geninstallation, skal disse programmer
så installeres igen, her snakker vi adobe osv eller er de lige til at bruge?

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-02 12:53

"Santa Xcaze skrev:
> hvis jeg laver en geninstallation, skal disse programmer
> så installeres igen, her snakker vi adobe osv eller er de lige til at
bruge?

De skal geninstalleres. Dog gemmes de enkelte programmers indstillinger/de
tilpasninger du har foretaget.

Med venlige hilsener
Per Schulze
http://Webkurs.dk