Hej NG...
Fra : Britta Larsen

Dato : 05-07-02 21:12

Hej alle sammen :)

Jeg er lige kommet hjem fra 1 uge syd på, det var dejligt.

Jeg tog afsted sidste fredag i forhåbninger om at skulle have en fed ferie
og mere til, men men men...
Fredag aften da jeg ringede hjem, var der intet nyt på heste fronten, og alt
var vel med mine børn :) ....
Lørdag formiddag ringede jeg igen... og fik at vide at den hest min gik
sammen med var alvorligt syg...og de havde haft dyrelæge til den to gange,
og han mente det var lungebetændelse og noget med hjernen... (den var 15 år
ville jeg mene)...og at de var blevet skildt ad og og min også var blevet
undersøgt i hovede og R.V for at være sikker på at han ikke var
smittet....der var så intet med min... Om aftenen ringede jeg igen, og fik
at hvide at den var død af sig selv, og min farmor sagde at det var
modbydeligt at se på og man ikke kunne gøre noget for at hjælpe
den...forstår hende også ganske udemærket....
Og ja det var bare kommet fra den ene dag til den anden....men der var intet
at gøre...tager der op i morgen, for at se til min hest..da jeg lige skal
falde ned oven på flyveturen hjem....og min solbrændte hud...HUSK endelig
solcrem hvis i skal syd på....et par timer i solen uden gøre meget ondt....

M.v.h.

Britta Larsen

P.s. havde en nogenlunde ferie da jeg hvist hesten ikke havde lidt mere end
højest nødvendigt....