animeret gif
Fra : Bent Nedergaard

Dato : 05-07-02 21:27

Skal der nogen speciel html-kodning til for at skabe liv i et animeret
gifbillede? Når jeg kører websiden direkte i min browser, virker det. Når
jeg lægger det samme på internettet, kommer der kun et stillestående
billede.Hvorfor ?

Med venlig hilsen

Bent Nedergaard

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 05-07-02 22:16

Bent Nedergaard wrote:

> [...]
> gifbillede? Når jeg kører websiden direkte i min browser, virker det. Når
> jeg lægger det samme på internettet, kommer der kun et stillestående

Vendligst oplys os om hvilket dårligt program
du har brugt til at lægge siden på internettet
et animeret-gif burte være animeret-gif uanset hvor.

Fra : Bent Nedergaard

Dato : 05-07-02 22:39

Jeg bruger copy og paste fra mapperne i windows2000 til mapperne på
ftp-serveren via Internet Explorer 6.o , hvilket har virket upåklageligt på
30-40 hjemmesider. Hvad forskel skulle det gøre? Hvis jeg kopierer
gif-billedet fra mappen på ftp-serveren tilbage på min computer, virker det
også. Derfor har jeg svært ved at se, at det skulle have noget med
kopieringen at gøre?

Mvh

Bent

Fra : Janus Høi

Dato : 06-07-02 10:36

"Bent Nedergaard" <bentnedergaard@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis jeg kopierer gif-billedet fra mappen på
> ftp-serveren tilbage på min computer, virker det også

Kan du ike lige fortælle hvor omtalte .gif-fil ligger?
--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Bent Nedergaard

Dato : 06-07-02 20:05

Jo, den ligger på www.ullits.dk som en lænke på første side.

Bent

Fra : Janus Høi

Dato : 07-07-02 23:48

> Jo, den ligger på www.ullits.dk som en lænke på første side.

Hvis det er http://www.ullits.dk/billeder/gifs/nyeste.gif så er den animeret
på min computer.
--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 05-07-02 23:47

> [...]
> gifbillede? Når jeg kører websiden direkte i min browser, virker det. Når
> jeg lægger det samme på internettet, kommer der kun et stillestående

Kan være så mange ting - har dog intet mod nogen koder at gøre. Det er noget
lokalt på din maskine.

--
/Kasper

Fra : Bent Nedergaard

Dato : 06-07-02 23:33

Tak til alle , der kom med løsningsforslag. Af hensyn til andre, der måtte
løbe ind i et tilsvarende problem, kan jeg oplyse, at det var ZoneAlarm,
min firewall, der blokerede for animationen.