Motherboard til 1.7 ghz celeron?
Fra : Zonique

Dato : 05-07-02 18:56

Hej
Jeg leder efter et motherboard som skal kunne tage to stk. celeron 1.7 ghz
enten socket 478 400 mhz fsb eller willamette socket 370 100 mhz fsb....
findes dette?

/zonique

Fra : N/A

Dato : 06-07-02 01:23

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 06-07-02 01:23

Esben <sordiahp@hotmail.com> skrev bl.a.:

> Kan den cpu overhovedet køre dual? Celeron 1,7 findes iø vist kun
> til socket 478.

Jeg tvivler på at to Celeron processorer vil fungere sammen. Så ville der
sikker være flere af den slags indlæg De sidste Celeronmodeller, der
kunne køre dual, var vist Celeron 533 (den med PII kernen)

--
Lars

Fra : Zonique

Dato : 06-07-02 10:19

æv... det ville ellers være fedt med 2 af sådan nogen *gg*. Men så må jeg jo
nøjes med en enkel )o:

/zonique

Fra : Esben

Dato : 06-07-02 11:38

"Zonique" <zonique@raytracer.dk> skrev i en meddelelse news:3d26b5f3$0$95216$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> æv... det ville ellers være fedt med 2 af sådan nogen *gg*. Men så må jeg jo
> nøjes med en enkel )o:

Men giver en P4 1,6 ikke meget mere smæk for skillingen? Celeron 1,7 skulle ikke være meget bedre end en Duron 1,3.

--
Esben

Fra : Peter Jespersen

Dato : 09-07-02 00:24

On Sat, 6 Jul 2002 01:03:53 +0200, Esben wrote:

>Kan den cpu overhovedet køre dual? Celeron 1,7 findes iø vist kun til socket 478.

Du skal vist have fat i noget der ringer på ordet Xeon for at
strikke en Dual konfiguration sammen.

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
If you've seen one nuclear war, you've seen 'em all.