MS Windows
briani 27239
Ingen Stand-By i XP
Fra : Per Johansen

Dato : 05-07-02 19:07

Hejsa

Jeg kan ikke få min Pc til at gå i stand-by med XP som OS. Inde under
strømstyring mangler det faneblad, og når jeg slukker den er stand-by ikonet
blændet af.
Er der nogen der har et forslag til en løsning på mit lille problem ?

Hilsen Per

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-02 01:01

"Per Johansen" skrev:
> Hejsa
>
> Jeg kan ikke få min Pc til at gå i stand-by med XP som OS.
> Hilsen Per

Hej Per
På min hjemmeside er der en artikel der hedder "BIOS optimeringsguide" med
den i hånden burde du få et indblik i hvad der skal ændres på dit system for
at få det til at virke.
Der er også andre artikler som i dit tilfælde kan være en fordel at kigge
på.

Med venlige hilsner
Per Schulze
http://Webkurs.dk

Fra : Per Johansen

Dato : 06-07-02 09:51

"Per Schulze" skrev i en meddelelse

> [...]
> at få det til at virke.
> Der er også andre artikler som i dit tilfælde kan være en fordel at kigge

Jeg siger mange tak og iler straks til din side for at tjekke den ud :)

Hilsen Per