Skærme
Fijala 3554
Hvor købes 17" TFT i sort?
Fra : Charlotte

Dato : 05-07-02 18:29

Hej!

Er der nogle der ved HVOR man finder en billig 17" TFT (fladskærm) i sort,
som f.eks. IBM ??

Charlotte

www.sightsofnature.dk

Fra : Flemming Joensson

Dato : 05-07-02 21:24

[posted and mailed]

"Charlotte" <CMN@SightsofNature.dk> wrote in

> Hej!
>
> Er der nogle der ved HVOR man finder en billig 17" TFT (fladskærm)
> i sort, som f.eks. IBM ??

Prøv at kigge på www.edbpriser.dk der står black ud for en hel del af
de 17" LCD'ere der er på deres liste. (Hardware->Skærme->(Kryds ud for
LCD vælg 17" og skrive Black som søgeord))

Hvis du ikke kender nogen af dem så er denne her et udmærket valg:
SyncMaster 171B Black 17" LCD / 1280x1024 / 0.26dp / 3 Years 7.426
kr

Den er ret sej. Den er designet af Porschedesignerne (aner ikke om det
er stavet rigtigt) Derudover har den et kontrastforhold på 500:1
(ekstremt godt) og den kan drejes rundt, så skærmen bliver aflang i
stedet for bred - hmm det var vist ikke så nemt at forstå - i stedet
for 1280x1024, så bliver opløsningen 1024x1280 hvis det forklarer det
bedre.

Held og lykke
Flemming

Fra : Flemming Joensson

Dato : 05-07-02 21:31

Flemming Joensson <joensson@fjerndette.blob.dk> wrote in

> [...]
> aflang i stedet for bred - hmm det var vist ikke så nemt at forstå
> - i stedet for 1280x1024, så bliver opløsningen 1024x1280 hvis det

Ups - jeg så lige forkert - den jeg omtaler hedder 171P og ikke 171B.
P'eren har kontrastforholdet på 500:1 og det er også P'eren der er
designet af Porsche folkene. Om B'eren også er samme design ved jeg
ikke.
Men jeg kunne ikke finde P'eren på edbpriser - men måske er den værd at
lede lidt efter.

Flemming

Fra : Flemming Joensson

Dato : 05-07-02 21:32

> [...]
> ved jeg ikke.
> Men jeg kunne ikke finde P'eren på edbpriser - men måske er den

He he nu kører det for mig.
Jeg havde skrevet black i søgefeltet og så var 171P selvfølgelig ikke
med i oversigten idet den er sølvfarvet. Den er altså på edbpriser,
bare ikke under black, men under Silver.

Beklager min forvirring

Flemming

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 06-07-02 07:32

"Flemming Joensson" <joensson@fjerndette.blob.dk> wrote in message

> He he nu kører det for mig.

Også var det vist godt du gik i seng *S*

Kim

Fra : Flemming Joensson

Dato : 06-07-02 13:24

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.nospam.dk> wrote in

> Også var det vist godt du gik i seng *S*

nemmerlig

Flemming

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 06-07-02 10:36

Charlotte, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.hardware.skaerm:

> Er der nogle der ved HVOR man finder en billig 17" TFT
> (fladskærm) i sort, som f.eks. IBM ??

IBM og billigt er vist to uforenelige størrelser. Men igen. Alt er
relativt.

www.edbpriser.dk er din ven.

Eneste sorte IBM 17'' fladskærm de har er:

T750 Stealth Black
17" LCD / 1280x1024 / 0.26dp
10.638 kr.

- Den ser iøvrigt sådan her ud: