6510 og EFR
Fra : Peter Torp

Dato : 05-07-02 18:13

Jeg kan forstå at EFR kan slås til/fra på 6310. Jeg vil gerne vide om jeg på
min nyindkøbte 6510 kan gøre det samme - og i så fald hvordan? jeg har ikke
kunne finde noget manualen om det.

mange tak

Peter

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 07-07-02 13:01

Så vidt jeg gøres det sådan:

*3370# slår EFR til (meget bedre lydkvalitet, ca. 5% kortere standby tid)
#3370# slår EFR fra (dårligere lydkvalitet, lidt længere standby tid)
Når koden er skrevet, denstarter telefonen, med de nye ændringer.

EFR = Enhanced Full Rate

--
Nikolaj Riis Josephsen

Fra : Peter Torp

Dato : 09-07-02 00:44

Det er hermed afgjort at dette også virker på en N6510 - og forøvrigt også
på den gamle Bosch 909s. Det vides dog ikke om det var slået til som
default, men lydkvaliteten virker bedre nu.

Tak!

Peter