MS Windows
briani 27239
Pc går død efter standby og sluk for skærm~
Fra : Jesper Christensen

Dato : 05-07-02 18:18

Hejsa NG

Jeg har lige bygget en ny pc (XP1700), men den bliver ved med at den
ikke vil starte, hvis den slukker for skærm, altså går i standby. Pcen
kører stadig kan jeg se og høre, men lige meget hvad jeg gør, så vil den
ikke tænde for skærmen igen. Jeg har win 98 på maskinen. Hvad kan der
være galt ??

Mvh. Jesper

Håber at i kan hjælpe.

Fra : Jesper Christensen

Dato : 06-07-02 09:50

"Jesper Christensen" <jesperwolf@privat.dk> wrote in message

> [...]
> kører stadig kan jeg se og høre, men lige meget hvad jeg gør, så vil den
> ikke tænde for skærmen igen. Jeg har win 98 på maskinen. Hvad kan der

Hej igen

Jeg glemte lige; Det er et ECS SIS305 Skærmkort 32MB, og der er ikke
noget
galt nå jeg så genstarter maskinen, før den næste gang går på standby,
det
er ligemeget, hvad jeg gør, ligemeget hvilken knap jeg trykker på, den
reagerer ikke, hmm mærkeligt ikke ??

Mvh. Jesper

Fra : FINN EGMOSE

Dato : 06-07-02 10:54

Jesper Christensen <jesperwolf@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7cc8fb52c5741a4a303b8d9bc262e753.32939@mygate.mailgate.org.
> "Jesper Christensen" <jesperwolf@privat.dk> wrote in message

> Normalt er det nok at bevæge musen hen over underlaget et par gange
for at tænde for skærmen igen. Men hvad med driveren til din skærm. Er det
den rigtige?Hvis du kun kører med Windows standardskærmdrivere kan du godt
være udsat for at sådanne funktioner ikke understøttes af din skærm.

Mvh. Finn