Helt ny musikgenre i Danmark
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-07-02 17:40

Lyttede til Aftenradio på P4 for et par dage siden, hvor Leif Wivelsted var
i studiet med en omgang god gedigen slagerfræs. På et tidspunk kom han med
en henslængt bemærkning om P3, hvor det helst skal sige
gush-gush-gush-gush-gush. Husker ikke lige sammenhængen. Men hvad er det for
en musikstil. Den har jeg aldrig hørt om. Jeg selv plejer at omtale P3 musik
som dunk-dunk-dunk, thuka-thuka-thuka- tæppebankermusik- eller
kompresserskalderværk.
Men gush-gush-gush-gush. Det har jeg, hihihi, sgu godt nok aldrig hørt
om. Er, hahaha, der nogen P3-lyttere som kan fortælle om denne nye
musikstil ?

Hilsen´Åge

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 05-07-02 17:38

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> Men gush-gush-gush-gush. Det har jeg, hihihi, sgu godt nok aldrig
> hørt om. Er, hahaha, der nogen P3-lyttere som kan fortælle om denne

Den er ikke ny, Åge. Den er bare gået hen over hovedet på dig.

God Week-end.

/Nikolaj

Fra : Troels

Dato : 05-07-02 17:44

> Den er ikke ny, Åge. Den er bare gået hen over hovedet på dig.

Lige som de sidst 50 år?

> God Week-end.

Også herfra

/Troels

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 05-07-02 18:36

Troels wrote:

> Lige som de sidst 50 år?

> Også herfra
>
> /Troels

Hvorfor driller i altid Åge?

Sune

Fra : N/A

Dato : 05-07-02 20:25

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 05-07-02 20:25

Åge Halldorsson wrote:
> Sune Mika Salminen <salminen@doktor.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:ag4l4q$2k6t$1@news.cybercity.dk...

> _________
>
> Tak sune. Nogle gange kunne jeg få den mistanke, at det er fordi jeg
> nogen gange selv starter ???? - Men det kunne jeg jo aldrig
> øhhhhhh...... finde på, så det er tihver-tifald ikke derfor. Hmmm.
> host-host.
>

> Nå men de hjerteligste ønsker om en velsignet ferie herfra.

Tak, foreløbigt går det helt fint! Og i lige måde

-Sune

Fra : Lars B.

Dato : 05-07-02 21:21

In article <ag4l4q$2k6t$1@news.cybercity.dk>, salminen@doktor.dk says...

> Hvorfor driller i altid Åge?
>
> Sune

Vi driller ham ikke, vi prøver bare at forklare ham hvordan verden ser ud
uden for halm-i-hovedet musikkens klamme greb.
--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-07-02 23:14

Lars B. <lbe@mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.17901e11a63609ce989893@news.inet.tele.dk...

> Vi driller ham ikke, vi prøver bare at forklare ham hvordan verden ser ud
> uden for halm-i-hovedet musikkens klamme greb.
_________

Ja, det er meget fint, men jeg bliver aldrig kapret til
computerfasinationskompresserdunkdunkthukathukaskralderværksmusikgenren. Det
er komplet umuligt. Opgiv det.

Regnvåde hilsen fra musikeksperten