HJÆÆÆÆLP PLEJEMOR SØGES!!!
Fra : Palle Flygenring

Dato : 05-07-02 15:46

HJÆÆÆÆLP PLEJEMOR SØGES!!!

Jeg har brug for jeres hjælp!! Lille 4 uger gamle Amidala (hun) er blevet

efterladt af sin mor for et par dage siden. Hun har været hos mig siden igår

eftermiddags, og kan spise selv og besørge selv. Hun er det smukkeste og

kærligste lille væsen. Jeg kan godt være plejemor, men det optimale er hvis

du har en missemor der vil kunne adoptere Amidala, så hun kunne få en rigtig

katteopdragelse og nogle søskende på hendes egen alder.Jeg samarbejder med
Dyreværnet i Rødovre, og hun blev indleveret på

internatet der igår, hvorefter jeg tog hende med hjem. Mad, grus, dyrlæge

samt formidling vil være på Internatets regning!! Dvs du vil ikke ha nogle

udgifter forbundet med hende, og får hun brug for dyrlæge hjælp, så har

Internatet sin egen dyrlæge.Hun er i "karantæne" hos mig min. indtil fredag,
fordi hun er igang med

behandling af øjenbetændelse. Men derefter er hun klar til at blive modtaget

med kærlighed, så hun kan blive en lykkelig kat i mange mange år.

Ring til mig 28112553 for nærmere information.KnusDina

Fra : Camilla Scharff

Dato : 05-07-02 16:09

Er det mon et gammelt indlæg eller hvad... troede da ihvertfald at det var
afklaret, at Line tager hende hjem når karantænen er overstået!?

Mvh. Camilla

Fra : Line Wolff

Dato : 05-07-02 16:30

Måske har han sendt via TDC - der har jo været meget skriveri om indlæg der
er flere dage undervejs etc....

--
mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 05-07-02 16:16

Er det "en smutter" at den dukker op igen ??????

Line Dina ?????????

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Line Wolff

Dato : 05-07-02 16:30

Det må være en smutter! Jeg har ihvertfald ikke hørt andet end at jeg stadig
skal have musen om 2-3 uger

mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : Palle Flygenring

Dato : 05-07-02 17:15

Nej det er INGEN joke eller gammmelt indlæg, men helt aktuelt.

Fra : Palle Flygenring

Dato : 05-07-02 17:20

SORRY desværre er der sket nogle uheldige sammenrod af post.

Så alt er ok og se venligst bort fra tidligere indlæg
Undskyld ulejligheden

"