|
| nummerportering til club blah blah = helve~ Fra : Anders S.. |
Dato : 05-07-02 14:38 |
|
Skulle være nummerpoteret fra TDC taletid til Club blah blah d. 3 juli. og
det virker stadig ikke.
Først skulle der have været en fejl hos tdc der ikke kan lukke mit sim kort
ned så det ny skulle virke, nu er der fejl hos Club blah blah der ikke kan
overtage mit nummer pga. serverfejl? Beskeden fra Club blah blah var at jeg
bare kunne bruge min gamle simkort fra TDC indtil de fik løst deres
problemer, som de i øvrigt ingen tidshorisont havde på. Ja tak og så gå ud
og købe mere taletid hos TDC som kan forsvinde lige op i luften når det en
gang lykkeds at kunne bruge det nye sim-kort.
Fedt, jeg fortryder allerede mit skifte.
--
Anders
| |
Olé (05-07-2002)
| Kommentar Fra : Olé |
Dato : 05-07-02 15:06 |
|
Jeg har den 21. juni 2002 modtaget simkortet fra Club blah blah, og er
stadig ikke nummerregistret i deres system, selvom de via telefon oplyste at
de nok skulle opsætte mit nummer så telefonen blev aktiv.
D.d. kan jeg stadig ikke bruge min mobiltelefon.
Det nærmer sig snart noget der hedder bedrageri, med deraf følgende
politianmeldelse.
Det var lidt info fra en meget utilfreds kunde.
"Anders S.." <webmaster@sikker-surf.remove.dk> skrev i en meddelelse
news:3d25a13a$0$41316$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Skulle være nummerpoteret fra TDC taletid til Club blah blah d. 3 juli.
og
> det virker stadig ikke.
> Først skulle der have været en fejl hos tdc der ikke kan lukke mit sim
kort
> ned så det ny skulle virke, nu er der fejl hos Club blah blah der ikke kan
> overtage mit nummer pga. serverfejl? Beskeden fra Club blah blah var at
jeg
> bare kunne bruge min gamle simkort fra TDC indtil de fik løst deres
> problemer, som de i øvrigt ingen tidshorisont havde på. Ja tak og så gå ud
> og købe mere taletid hos TDC som kan forsvinde lige op i luften når det en
> gang lykkeds at kunne bruge det nye sim-kort.
>
> Fedt, jeg fortryder allerede mit skifte.
>
>
> --
> Anders
>
>
>
| |
Bjarke Hansen (05-07-2002)
| Kommentar Fra : Bjarke Hansen |
Dato : 05-07-02 15:32 |
|
"Olé" <gol@privat.tdcadsl.dk> wrote in message
news:3d25a7bf$0$41349$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg har den 21. juni 2002 modtaget simkortet fra Club blah blah, og er
> stadig ikke nummerregistret i deres system, selvom de via telefon oplyste
at
> de nok skulle opsætte mit nummer så telefonen blev aktiv.
> D.d. kan jeg stadig ikke bruge min mobiltelefon.
>
> Det nærmer sig snart noget der hedder bedrageri, med deraf følgende
> politianmeldelse.
Jeg har nu også gået og undret mig over,,, lige akurart fra starten... At
deres logon, står default startciffer 606.
Derfor har der altid været et eller andet lumsk ved det.. Da et nummer
porteret nummer, jo ikke altid starter med 606
Det er måske det´ de kalder "server fejl" men det har da været der siden,
det officielt skulle være muligt at portere numre.
| |
Mogens Jørgensen (09-07-2002)
| Kommentar Fra : Mogens Jørgensen |
Dato : 09-07-02 01:08 |
|
Problemer med Club blahblah er åbenbart almindelige.. Jeg bestilte d. 30.06.
en startpakke. Klubben skyndte sig at kradse pengene ind og lovede, at
pakken allerede var på vej. Den ankom d. 5.07! Efter at have monteret simmen
mm. fik jeg meddelelsen »Kortfejl« og »kontakt kortleverandør«. Dette
kostede en times ventemuzak, før jeg kom igennem til en af sagsmishandlerne.
Han kunne godt nok konstatere fejlen og bedyrede, at den ville være rettet
næste morgen, - altså den 6.07. Der er INTET sket trods adskillige rykkere.
Ordet »bedrageri« er også dukket op i min bevidsthed.
venlig hilsen
Mogens, også utilfreds, - eller nærmest rasende!!
"Olé" <gol@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3d25a7bf$0$41349$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg har den 21. juni 2002 modtaget simkortet fra Club blah blah, og er
> stadig ikke nummerregistret i deres system, selvom de via telefon oplyste
at
> de nok skulle opsætte mit nummer så telefonen blev aktiv.
> D.d. kan jeg stadig ikke bruge min mobiltelefon.
>
> Det nærmer sig snart noget der hedder bedrageri, med deraf følgende
> politianmeldelse.
>
> Det var lidt info fra en meget utilfreds kunde.
>
> "Anders S.." <webmaster@sikker-surf.remove.dk> skrev i en meddelelse
> news:3d25a13a$0$41316$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Skulle være nummerpoteret fra TDC taletid til Club blah blah d. 3
juli.
> og
> > det virker stadig ikke.
> > Først skulle der have været en fejl hos tdc der ikke kan lukke mit sim
> kort
> > ned så det ny skulle virke, nu er der fejl hos Club blah blah der ikke
kan
> > overtage mit nummer pga. serverfejl? Beskeden fra Club blah blah var at
> jeg
> > bare kunne bruge min gamle simkort fra TDC indtil de fik løst deres
> > problemer, som de i øvrigt ingen tidshorisont havde på. Ja tak og så gå
ud
> > og købe mere taletid hos TDC som kan forsvinde lige op i luften når det
en
> > gang lykkeds at kunne bruge det nye sim-kort.
> >
> > Fedt, jeg fortryder allerede mit skifte.
> >
> >
> > --
> > Anders
> >
> >
> >
>
>
| |
Lars Lykkestjerne Ja~ (05-07-2002)
| Kommentar Fra : Lars Lykkestjerne Ja~ |
Dato : 05-07-02 18:34 |
|
Hej Anders
Hvis det kan være til nogen trøst, så kan du få refunderet din ubrugte taletid
hos TDC.
Der er dog tilknyttet betingelser:
a.. Man kan få tilbagebetaling af restbeløb fra dagen efter, at Mobiltid
kontoen er helt lukket.
Det vil sige, at så længe der kan indsættes Mobiltid på kontoen, kan man
ikke få tilbagebetaling (indtil både tale- og tilringningsperioden er
udløbet).
b.. Man kan få tilbagebetalt restbeløb i op til 12 måneder efter, at
Mobiltid kontoen er helt lukket.
c.. Der kan ikke refunderes beløb på under kr. 20,-. Dvs. man skal have
minimum 20,- kr. på kontoen, før det fulde beløb udbetales.
d.. Ønsker man restbeløbet på Mobiltid tilbagebetalt, skal SIM-kortet sendes
til:
a.. TDC Mobil Backoffice
Telegade 2
2630 Tåstrup
e.. Husk, at du skal skrive navn og adresse i brevet med SIM-kortet, for at
TDC kan refundere restbeløbet.
"Anders S.." <webmaster@sikker-surf.remove.dk> wrote in message
news:3d25a13a$0$41316$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Skulle være nummerpoteret fra TDC taletid til Club blah blah d. 3 juli. og
> det virker stadig ikke.
> Først skulle der have været en fejl hos tdc der ikke kan lukke mit sim kort
> ned så det ny skulle virke, nu er der fejl hos Club blah blah der ikke kan
> overtage mit nummer pga. serverfejl? Beskeden fra Club blah blah var at jeg
> bare kunne bruge min gamle simkort fra TDC indtil de fik løst deres
> problemer, som de i øvrigt ingen tidshorisont havde på. Ja tak og så gå ud
> og købe mere taletid hos TDC som kan forsvinde lige op i luften når det en
> gang lykkeds at kunne bruge det nye sim-kort.
>
> Fedt, jeg fortryder allerede mit skifte.
>
>
> --
> Anders
>
>
>
| |
|
|