MS Windows
briani 27239
CTRL+ALT+DEL Virker ik part 2.!!
Fra : Holger

Dato : 05-07-02 14:40

Jeg er ik skide god til den slags her, så jeg har ikke kunne skrive et nyt
indlæg under det anden så her er et nyt!

Ok!

min pc fryser når jeg er ved at dræbe et prog med ctrl+alt+del jeg ved ik
hvorfor eller hvårnår det skete det kom bare lige pludseligt!

min pc : 800 mhz 512 ram
OS : Windows 98

Hilfe doch!!!

Fra : Holger

Dato : 05-07-02 15:24

"Holger" <holgger@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> min pc fryser når jeg er ved at dræbe et prog med ctrl+alt+del jeg ved ik
> hvorfor eller hvårnår det skete det kom bare lige pludseligt!

ahhh jeg tror sq jeg har fundet ud af hvordan man gør ^^ ellers tak

Fra : Morten

Dato : 05-07-02 16:08

> ahhh jeg tror sq jeg har fundet ud af hvordan man gør ^^ ellers tak

Ikke så ringe Men nu blev jeg nysgerrig - hvad var din løsning?

> Jeg er ik skide god til den slags her, så jeg har ikke kunne skrive et nyt
> indlæg under det anden

Nå, det gik da meget godt med dit seneste indlæg

Mvh.
Morten

Fra : Holger

Dato : 05-07-02 17:53

"Morten" <morten789@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ikke så ringe Men nu blev jeg nysgerrig - hvad var din løsning?

> Nå, det gik da meget godt med dit seneste indlæg
>
> Mvh.
> Morten

Det er fandme gustent, nu virker det ik igen, :(~ hmm jeg tror sq bare det
er en vammelt virus, så nu opdatere jeg mit virus prog og hvis det ik virker
så laver jeg min pc i smadrestykker :).

Fra : Morten

Dato : 05-07-02 18:10

> Det er fandme gustent, nu virker det ik igen, :(~ hmm jeg tror sq bare det
> er en vammelt virus, så nu opdatere jeg mit virus prog og hvis det ik virker
> så laver jeg min pc i smadrestykker :).

Virusprogrammet holder man da altid opdateret, ikk'
Blot for en sikkerheds skyld kunne du tjekke med en online-skanner,
da nogle af de nye vira går i antivirusprogrammet. Prøv fx med
http://housecall.antivirus.com/

Ikke at jeg kender meget til vira og hvordan de opfører sig, men det lyder
mere som en systemfejl. Men jeg har på den anden side heller aldrig hørt
om dit problem før, såe...

Mvh.
Morten

Fra : Holger

Dato : 05-07-02 18:41

> [...]
> mere som en systemfejl. Men jeg har på den anden side heller aldrig hørt

hmm... hvad er standard proceduren ved systemfejl af denne type ? jeg er
ikke vild til den slags heller :]

Fra : Morten

Dato : 05-07-02 18:46

> hmm... hvad er standard proceduren ved systemfejl af denne type ? jeg er
> ikke vild til den slags heller :]

Har du installeret noget hard- eller software eller måske kørt en opdatering
lige før fejlen opstod første gang?

Hvis det ikke 'blot' er en virus, kan det blive ret svært at finde fejlen, og så
vil jeg klart anbefale en format c
Nok ikke en dum ting at få renset helt ud, i stedet for blot at smide en ny
windows oven på den defekte.

Mvh.
Morten

Fra : Holger

Dato : 05-07-02 18:52

> [...]
og så
> vil jeg klart anbefale en format c
> Nok ikke en dum ting at få renset helt ud, i stedet for blot at smide en

tusind tak for alle savrene :] nu tror jeg det blir format c: ^^ men altså
nice ska nok komme tilbage med flere problemer :)~

Fra : Morten

Dato : 05-07-02 21:05

> tusind tak for alle savrene :] nu tror jeg det blir format c: ^^ men altså
> nice ska nok komme tilbage med flere problemer :)~

Du skal være velkommen

God weekend - nu er der lidt at lave i regnvejret...

Mvh.
Morten

Fra : Lars Stokholm

Dato : 05-07-02 15:11

In dk.edb.system.ms-windows, Holger wrote:

>Jeg er ik skide god til den slags her, så jeg har ikke kunne skrive et nyt
>indlæg under det anden så her er et nyt!

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men ville bare lige sige at et nyt
"indlæg" ikke betyder en ny "tråd"... Bare så det er på det rene ;)

Ref.: <news:ag2bed$25s$1@sunsite.dk>

--
Lars Stokholm

Fra : AJC

Dato : 05-07-02 15:29

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> wrote in message

> Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men ville bare lige sige at et nyt
> "indlæg" ikke betyder en ny "tråd"... Bare så det er på det rene ;)

> [...]

Long time no see!

Mvh
AJC.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 05-07-02 16:28

In dk.edb.system.ms-windows, AJC wrote:

>Long time no see!

Hehe... Jeg huskede dig faktisk ikke sidste gang du sagde det:
<http://makeashorterlink.com/?T52F12231>

Men nu ved jeg hvor det var jeg kendte dig fra Dav med dig...

--
Lars Stokholm